amintiri din prezent.

5 Mar

de Graţian Lascu .

cred că dacă mai spun că plâng, cititorii mei vor ajunge să creadă că-s dusă puţin de acasă. dar ce vină am eu dacă oamenii mă sensibilizează?

ce să fac dacă mă regăsesc în toate poveştile?

despre ce am citit… m-am regăsit şi în El, şi în Ea şi în două personaje secundare.

am fost rănită, am rănit, am ajutat, am invidiat.

înţeleg nevoia ei de a poseda, înţeleg şi nevoia lui de împlinire.  cadrul pe care şi l-au ales a fost total greşit. şi poate şi momentul..

ştiam că bărbaţii sunt mult mai sensibili la iubire, şi rămân profund marcaţi de prezenţe feminine,dar nu de toate.

de aici şi până la a face sacrificii pentru acceptarea defectelor, e un timp mult prea scurt. pentru că fericirea nu vine toată, într-un moment, necesită o luptă…  iar ei au renunţat. prea repede. motivele ? doar ei le ştiu…

dar cine sunt eu să judec iubirea altora ? când eu am făcut atâtea greşeli…

azi am crescut. am citit paginile poveştii lui de iubire, şi am renunţat la orgoliu. mi-am acceptat vina, şi mi-am cerut iertare, chiar şi după doi ani. ştiam că am rănit suflete nevinovate, dar nu m-am gândit niciodată că un bărbat poate să privească într-un mod atât de profund o femeie, şi iubirea ce i-o poartă..

aşa că, recomand. pentru că mi-a amintit de primul El, de primele griji, de primele războaie, de primele trădări…

 

 

 

acum poţi pleca liniştit, mi-am şters lacrimile.

3 răspunsuri to “amintiri din prezent.”

  1. Gratian Martie 5, 2012 la 3:59 pm #

    Iulia, iti multumesc mult pentru recenzie :*

    Daca doreste cineva cartea sau vrea sa discute cu mine, imi puteti trimite un mail pe gratian.lascu@gmail.com

    P.S. Iulia, te astept in librarii !

    • julie Martie 5, 2012 la 4:14 pm #

      cu cea mai mare placere. as vrea sa te rog sa nu astepti prea mult, dar tinand cont de faptul ca lucrurile se desfasoara mai greu, ma tem ca vom astepta mai mult decat credem. 🙂

  2. mmada Martie 5, 2012 la 4:08 pm #

    Iulia…imi imprumuti si mie cartea aceasta?:D:D te rogggg
    \
    mmada

Lasă un răspuns

