schimbări?

3 Mar

mi-am schimbat radical culoarea părului. şi-mi place. îmi dă încredere.

am lucrat puţin şi la design-ul blogului… şi cred că e ok.

 

dar acum conştiinţa îmi joacă feste. şi asta nu-mi place.

obişnuiam să fiu lipsită de scrupule, să nu regret, să nu ratez nicio ocazie care mi-ar fi adus beneficii spirituale.

chiar dacă asta însemna să calc peste integritatea altcuiva…

iar acum sunt atât de pasivă încât simt vinovăţie când nişte ochi care m-ar putea iubi mă privesc insistent.  şi degeaba mă privesc, pentru că în ochii mei e vidul. sufletul mi-e departe...

 

 

 

 

6 răspunsuri to “schimbări?”

  1. C.L.M. Martie 3, 2012 la 7:48 pm #

    schimbarile sunt mereu bune:) cel putin in cazul meu:D iar culoarea parului tau e superba :X

  2. Antonela Sofia Barbu Martie 3, 2012 la 8:06 pm #

    Sufletul de departe…nu se poate schimba si el ? Rozul iti da un sentiment de liniste !

    • julie Martie 4, 2012 la 6:50 am #

      deocamdata nu se poate schimba…
      ramane acolo, departe…

  3. SebiBu Martie 4, 2012 la 2:57 pm #

    Toat lumea se schimba dar ceva ramane .. !

Lasă un răspuns

