aprecieri.

2 Mar

Te apreciez prietene, pentru că… 

– îmi răspunzi la telefon în miez de noapte, când plâng..

– mă încurajezi când lumea mea se pierde..

– mă cerţi când uit să fiu..

– mă susţi când toţi pleacă..

– ştii să-mi păstrezi puţinele secretele, cu tărie..

– mă aperi  de mine, pentru că ştii că eu sunt cel mai mare duşman al meu..

– ştii că mint atunci când spun „sunt bine”, „nu vreau”, „nu stiu”..

– mă laşi să greşesc, chiar dacă mă avertizezi, iar apoi mă ierţi..

– eşti. pentru că restul, e de la sine…

 

nu trebuie să numesc oamenii pentru care am scris rândurile astea. sigur se recunosc, şi le mulţumesc. că sunt aici, acolo, mari, mici, cu defecte şi calităţi.

şi îi mulţumesc şi lui Feri Teglas pentru propunerea din săptămâna asta..

 

 

 

12 răspunsuri to “aprecieri.”

  1. cosmintosh Martie 2, 2012 la 5:22 pm #

    Frumos! Prietenii sunt ceva pe care te poti baza, dar pacat ca aceia sunt din ce in ce mai putini…

    • julie Martie 2, 2012 la 5:34 pm #

      cantitatea nu prea conteaza aici…

  2. C.L.M. Martie 2, 2012 la 7:28 pm #

    frumos soare:D frumos:X>:D<

  3. Cosmin Tataru Martie 2, 2012 la 8:36 pm #

    Nice !

  4. Eva Dee Martie 2, 2012 la 8:39 pm #

    hai ca m-am regasit si eu aici…./:)

    • julie Martie 2, 2012 la 8:49 pm #

      sigur, sigur, imediat tu peste tot :*

  5. Feri Martie 2, 2012 la 9:40 pm #

    Excelent, si eu iti multumesc 🙂

  6. Bianca Tămaș Martie 3, 2012 la 8:28 am #

    Dupa cum ii spuneam si tipei micute cu suflet mare, mi-e dor sa am si eu un astfel de cineva… 🙂

  7. Lavi H. Martie 3, 2012 la 10:19 am #

    am si eu un astfel de prieten…
    frumoasa postare.
    trebuie sa pastrezi acea persoana:)

    • julie Martie 3, 2012 la 10:22 am #

      ma bucur pentru tine daca ai un asemenea om langa tine.
      ai grija de voi.

Lasă un răspuns

