#cu drag.

1 Mar

nu am cumpărat mărţişoare, şi nici ghiocei. sau altele…

după cum ştiţi, azi a început campania #cu drag, a bloggerilor medieşeni. nu am putut să mă abţin aşa că mi-am luat uneltele de pe dulap şi am început să meşteresc. chestia asta cu bijuteriile şi lucruri dinastea mici e o pasiune mai veche de a mea, pe care, recunosc, nu am mai pus-o de ceva vreme în valoare..

dar azi le-am oferit băieţilor mei dragi mărţisoare realizate de mine, nimic complicat, doar bucăţi de carton, cu un mesaj simplu şi un şnur alb-roşu. am fost atât de bucuroasă când le-am văzut reacţiile, au fost minunaţi zâmbind!  doar le-au primit cu drag…

pe lângă asta, tradiţia spune că azi e „baba” mea. şi dacă e să-mi meargă tot anul cum mi-a mers astăzi, cred că aş fi un om fericit. poate cel mai, dar nu vreau să fiu egoistă.

pentru că nu e nimic mai bine decât să generezi zâmbete, să ai un soare cald deasupra ta, o inimă departe de casă,  o mulţime de oameni cărora să le spui „mulţumesc”…

 

hai, trezeşte-te. mergem la o plimbare cu bicicleta?uităm de monotonie pentru o zi. mergem departe de casă. în sălbăticie, doar noi.pădurea s-ar bucura. facem un foc, puţina curăţenie… numărăm stelele.legăm soarele şi luna cu un şnur alb-roşu şi ne întoarcem. ”  citat.

 


 

 

12 răspunsuri to “#cu drag.”

  1. pinguuina Martie 1, 2012 la 12:11 pm #

    Să ai o primăvară minunată, ca tine

    • julie Martie 1, 2012 la 12:13 pm #

      multumesc la fel draga mea !

  2. Eva Dee Martie 1, 2012 la 12:23 pm #

    și uite că e soare, și primăvară și ești fericita și eu sunt aici! >:D)

  3. Eva Dee Martie 1, 2012 la 12:25 pm #

    si ps: o să am eu grijă să ai o primăvară dulce >:)

    • julie Martie 1, 2012 la 12:29 pm #

      da stiu, stiu. multumesc.
      e primavara, de ce snow ? :))

      • Eva Dee Martie 1, 2012 la 12:34 pm #

        acum și tu, ești culmea.așaaaa….în spirit de primăvară timpurie :)))

  4. C.L.M. Martie 1, 2012 la 7:54 pm #

    baba ta ii frumoasa ca tine:X

  5. ideisiidei Martie 2, 2012 la 3:30 pm #

    esti foarte inventiva. bravo pt. initiativa ta

  6. SebiBu Martie 2, 2012 la 4:18 pm #

    Sa ai o primvara frumoasa !

Lasă un răspuns

