blogmeet, #cudrag, #friendsfolkmeet

26 Feb

25 februarie 2012.

ora 18. aveam să revăd oameni dragi, de la care învăţ câte ceva în fiecare zi.. mulţumesc!

în cea mai mare parte a timpului am discutat despre viitoarea campanie pe care avem de gând să o punem pe piciare cât de curând.

#cu drag pentru cine are nevoie , se referă la oferirea de zâmbete, la a juta pe cei care au nevoie, la a fi lângă cineva, fără să ceri ceva în schimb.

personal, campania s-ar putea lega strâns de Lecturi Urbane (cu care vreau să revin în forţă din martie) dar poate face referire şi la lucruri mărunte, menite să genereze zâmbete. eu de exemplu nu mă pot abţine din zâmbit la gândul ideii obsedante a domnului Marcel Cîmpeanu cu umbrelele şi anume să fim alături de cei de pe stradă în timpul unei ploi de primăvară/vară şi să le oferim câte o umbrelă celor care nu deţin una asupra lor. în urma discuţiilor, am ajuns la concluzia că nu totul se rezumă la umbrele, deşi momentul a fost foarte drăguţ. 😀

în finalul discuţiilor, oamenii mari au început să vorbească limbi străine despre twitter, blog, agregator (cred că am reţinut bine) şi alte chestiuţe.

întâlnirea a luat sfârşit în acorduri de muzică folk interpretate de Feri Teglas şi membrii grupului Motto,  şi recunosc. nu ştiu prin ce minune mi-am stăpânit lacrimile.

mulţumesc!

 

 foto Ionuţ Anişca 

8 răspunsuri to “blogmeet, #cudrag, #friendsfolkmeet”

  1. Cosmin Tataru Februarie 26, 2012 la 8:30 am #

    Bună asta … cu oamenii mari … vorbind limbi străine, dar nu mai tare decât aceea cu umbrelele

    • julie Februarie 26, 2012 la 8:33 am #

      partea cu umbrelele a fost amuzantă răăău. 😀 sper să nu supăr pe nimeni cu ce am scris..

  2. Rappa_ru' Februarie 26, 2012 la 10:46 am #

    NIce !

  3. Rocs Februarie 26, 2012 la 11:31 am #

    superbaaaa ideea cu umbreleleeeee. abia asteeept 😀 [ P.s. ce am pierduuuuut :-s!!!!]

  4. Cri Februarie 26, 2012 la 12:31 pm #

    :). da umbreleeeeeeelellllelelelelelelelelelll…..lelelelelele…lelelelelelelele…

Lasă un răspuns

