despre lucruri mici.

24 Feb

care ne fac fericiţi.

tema este propusă de mine, în cadrul provocărilor săptămânale dintre bloggeri medieşeni.

Eva e prima pe listă. omuleţ de 1,50 m care pe mine mă face să zâmbesc oricât de anapoda ar fi Universul.  pentru că în ochii ei mă văd pe mine la 15 ani, şi inocenţa ei îmi trezeşte amintiri plăcute. dincolo de asta, ea e omul meu. e persoana mea.

scrisorile, coletele, mandatele poştale.  într-o lume a tehnologiei, scrisul mic de mână mi se pare un colţ de rai. plicurile îmi trezesc emoţii iar numele destinatarului mă face să radiez.

mesajele de bună dimineaţa. ştii şi tu cum e să îţi sune telefonul dimineaţa, şi în furtuna de înjurături care-ţi trec prin minte, un plic în care se ascunde un mesaj cu un simplu „bună dimineaţa” e ca un soare puternic. spune tu că nu începi să vezi altfel lucrurile..

ar fi atât de multe de spus.. dar azi, mă limitez doar la aceste 3..

pentru că azi e vorba de ceva mai mult decât fericire.

 

„I’m happy to see that you are happy.”

 

3 răspunsuri to “despre lucruri mici.”

  1. Eva Dee Februarie 24, 2012 la 7:50 pm #

    draga de tine!>:D<

    e a doua oara când am plâns azi, doar ca de data asta a fost de fericire!

  2. Rappa_ru' Februarie 24, 2012 la 11:13 pm #

    Super ! Toate cele bune Julie >:D<

Lasă un răspuns

