„amintiri din prezent”

23 Feb

de Graţian Lascu .

observ, pe zi ce trece că am tot mai mulţi prieteni talentaţi, care se manifestă prin scris.

după ce Bia  şi-a lansat volumul de debut, acum e rândul lui.  mi-e greu să  fiu obiectivă, dar de data asta mă străduiesc.

pe scurt, omuleţul de faţă „aberează”  în 154 pagini despre o iubire adolescentină dintr-o lume înecată în vicii şi vulgaritate.  cred că perspectiva psihologică din care e privit subiectul mă va face să mă regăsesc, pe undeva, pe acolo, printre rânduri..

cu mai multe detalii voi reveni după ce intru în posesia cărţii şi după ce-mi dedic timp să o devorez.

între timp, mâine, 24 februarie, în cadrul Hotelului Continental din Oradea va avea loc lansarea. pe cei interesaţi îi invit pe blogul scriitorului (care nu e şomer) pentru mai multe amănunte.

ps. mă ierţi ?

asta aşa, ca pentru învingători.

Un răspuns to “„amintiri din prezent””

  1. Gratian Februarie 23, 2012 la 10:41 pm #

    Draga mea,
    Iti multumesc mult pentru articol. 🙂
    Stii bine ca nu s-a pus niciodata problema de „suparare” sau „iertare” insa mi-ar fi placut sa fii acolo prezenta. O onoare pentru mine, mai ales ca astept debutul tau.
    Romanul va ajunge curand la tine si te provoc la un articol feed-back 90% subiectiv 🙂

    Te imbratisez, Gratian.

Lasă un răspuns

