sfârşituri.

21 Feb

gândul morţii m-a bântuit toată noaptea.  am renunţat de mult la întrebări precum „ce se întâmplă după moarte?”, „de ce murim?”sau pur şi simplu „ce e moartea? „.primele întrebări de genul acesta au apărut în urmă cu 7 ani,când cea mai dragă din fiinţele de la acea vreme, dispărea. răspunsurile sunt irelevante şi poate prea persoanale, în definitiv, atâta timp cât vom trăi nu vom ştii exact ce e dincolo, dar avem libertatea de a ne imagina tot felul de scenarii proprii cu beneficii si dezavantaje.

dar ce se întâmplă când mor îngeri ?  asta e prima întrebare care mi-a venit în gând azi, după ce am intrat în liceul în care toată lumea vorbea despre moartea fetei din clasa a 10-a.

personal, nu o cunosc. mă rog, nu o cunoşteam. probabil am văzut-o de câteva ori pe holuri, dar cam atât.oricum e insignifiant dacă o cunoşteam sau nu.  de ce să mori la 16 ani din cauza incapabilităţii doctorilor?  e şi asta o treabă… cam prea des întâlnită, din păcate.

felul în care toată lumea vorbea despre ea, unele tipe care plângeau şi oamenii cu feţe lungi şi triste m-au făcut să mă întreb ce vreau.

încă mă gândesc, dar poate că ar trebui să mă grăbesc, pentru că „moartea e singura întâlnire pe care nu o ai notată în agendă.” 

ps. accentul cade pe faptul că timpul trece ameţitor odată cu viaţa. intepretările care implică sinucideri şi alte activităţi din sfera asta semantică nu îşi au rostul. asta aşa, pentru că încep să iubesc prea mult ce trăiesc…   

 

 

 

 

 

4 răspunsuri to “sfârşituri.”

  1. Cri Februarie 21, 2012 la 3:02 pm #

    cu toate acestea singura intalnire absolutamente sigura

  2. C.L.M. Februarie 21, 2012 la 4:59 pm #

    Pacat de fata 😦

  3. SebiBu Februarie 21, 2012 la 6:31 pm #

    pFF…. M-ai intristat.. dar se intamplă si astfel de lucuri , dar trebuie sa trecem peste ele..

  4. Bia. Februarie 22, 2012 la 3:24 pm #

    Degeaba… treburi de genu` asta te afecteaza fie ca vrei, fie ca nu…
    Si la noi in liceu… mama unei tipa a fost ucisa de sotul sau… 😐 a marcat pe toata lumea…

Lasă un răspuns

