Cine sunt ?

21 Feb

Se întreba astăzi Feri Teglas cine suntem, aşa că m-am decis să îi răspund. în timp ce căutam răspunsurile potrivite, am ajuns şi la nişte dileme mai vechi care merită rezolate. dar nu azi…

azi sunt o adolescentă teorizată de matematica pentru bac,o pseudo-roşcata, o îndrăgostită de anatomie, o jumătate de şofer, o iubitoare de lectură în exces, o purtătoare de ochelari part-time (sau când îmi amintesc de ei), o fabrică de vise pe bandă rulantă, o agenţie de zâmbete şi voie bună, o sursă infinită de sarcasm şi ironie.

mâine? poate aceeaşi eu, sau poate alta. dar mereu în mai bine. somn uşor suflet.

ps. „Iulia,hai să îţi spun ceva despre tine. unii oameni sunt atât de raţionali, încât iubesc cu creierul. tu nici măcar nu gândeşti cu el. tu gândeşti cu inima.” (Tudor)

12 răspunsuri to “Cine sunt ?”

  1. cristinaszCri Februarie 22, 2012 la 9:24 am #

    intrebarile nasc intrebari care nasc raspunsuri…:) frumos

  2. Eva Dee Februarie 22, 2012 la 2:04 pm #

    si de asta imi placi tu miee >:D<

  3. Bia. Februarie 22, 2012 la 3:22 pm #

    Vrei sa vii iubita mea? Ne–am potrivi la fix! :))

    Si ce grea e viata pentru noi astia, care gandim cu sufletul…

  4. Axel Februarie 23, 2012 la 8:54 pm #

    Am aflat mai multe despre tine dintr-un singur articol, decât aș fi aflat dacă aș fi citit pagina „Despre…” :))

    P.S: acum să citesc și pagina „Despre…”

  5. Axel Februarie 23, 2012 la 8:56 pm #

    :)))))))))))
    scuze pentru dublu comentariu, dar am „citit” și pagina despre tine. De fapt, nu am avut ce să citesc :)))

    • julie Februarie 24, 2012 la 6:24 am #

      la „Despre” e foarte concis, si putin obiectiv. si nu e vorba despre mine ci mai mult dedspre blog. cam asta e diferenta, oricum, ma bucur ca ai trecut pe aici. 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. 5 recomandari de vineri | ideisiidei - Februarie 24, 2012

    […] sunt? o intrebare veche de cand lumea. julie isi raspunde la intrebare. si-am aflat cine a fost ea pe 21.02. o adolescenta nelinistita. care m-a […]

  2. dacă pozele ar vorbi.. « julie - Aprilie 14, 2012

    […] vreo pasiune bine definită,  cu temeri legate de integrarea în societate m-am transformat în cine sunt […]

  3. scumpă copilărie… « julie - Iunie 12, 2012

    […] sincer, nu am visat niciodată să devin ceva anume. dar ştiu ce sunt azi. am scris aici şi aici. […]

Lasă un răspuns

