undeva departe.

20 Feb

în loc să plâng, învăţ.

în loc să sper, cred.

în loc să alerg, zbor.

pentru că nu are rost să plâng acum, când simplul gând care mă conduce spre tine mă face să vreau să pot, să ştiu, să fiu.

pentru că nu are rost să sper acum, când ştiu că în curând voi putea crede mai mult în tine.

pentru că nu are rost să alerg acum,  când zborul e prietenul meu fidel, şi mă face să fiu acolo mereu.

3 răspunsuri to “undeva departe.”

  1. Cri Februarie 20, 2012 la 12:59 pm #

    in loc sa-mi fie teama , ma rog

    • julie Februarie 20, 2012 la 1:03 pm #

      bine punctat. desi, cred ca tot ma tem, putin..

  2. Cristian Februarie 20, 2012 la 1:02 pm #

    Holograf este una din trupele mele preferate. Ce melodii frumoase are….<3

Lasă un răspuns

