Dincolo de aparenţe..

16 Feb

se pare că provocările se ţin lanţ printre bloggeri medieşeni, astfel se face că astăzi trebuie să vorbesc despre aparenţe.  sau ce e dincolo de ele. îi mulţumesc Cristinei pentru tema ce a propus-o… 

aparenţe. măşti pe care le folosim în funcţie de contexte, situaţii, stări emoţionale..

aparenţă a fost atunci când mi-ai oferit spirjinul şi prietenia ta, când toată lumea mea se prăbuşea. şi ai făcut asta ca să-ţi iasă combinaţiile în materie de masculi feroce.

aparenţă  a fost atunci când aţi crezut că voi tăcea, că m-aţi redus la tăcere.

aparenţă a fost atunci când spuneai că vrei să mă vezi, să ne vezi prietenia crescând.

dar tot…

aparenţă va fi atunci când vă voi zâmbi spunându-vă „a trecut”, deşi sper că nu va trebui să împăţim acelaşi strat de ozon prea curând

aparenţă va fi atunci când  te vei întoarce spre mine, singură, spunându-mi că te-a rănit. iar eu mă voi preface că îmi pasă.

aparenţă va fi atunci când  …

dar

în esenţă, mă doare! şi ştii de ce ? pentru că ai lăsat cromozomul lui Y să intervină în toată povestea asta.

în esenţă, m-am bucurat pentru voi, cu adevărat. dar acum trăieşti trecutul meu,  iar când prezentul tău va vrea să conducă, va fi dureros.

în esenţă, nu-mi pare rău că m-a pierdut el, îmi pare rău că m-ai pierdut tu, prietenă dragă…

5 răspunsuri to “Dincolo de aparenţe..”

  1. Szasz Sebes Paul Februarie 16, 2012 la 12:23 pm #

    Felicitari! O postare profunda

  2. Cosmin Tataru Februarie 16, 2012 la 12:27 pm #

    O ! Ascuțită cugetarea !

  3. Cosmin Tataru Februarie 16, 2012 la 12:32 pm #

    Like from a sharp one …

  4. julie Februarie 16, 2012 la 12:41 pm #

    multumesc foarte mult ! 😀

  5. C.L.M. Februarie 16, 2012 la 6:31 pm #

    postarea ta e perfecta 😡

Lasă un răspuns

