reţete de fericire.

15 Feb

la plic.

e azi, 15 februarie.  şi încă nu ai pomenit de cuvântul „mâncare”. sincer, te cunosc şi ştiu că eşti dependent de stimuli pentru papilele tale gustative.

încă nu ştiu să-ţi gătesc, dar ţi-am promis că voi învăţa..  între timp, voi face ce ştiu mai bine.

îţi voi scrie. îţi voi scrie despre cum voi „găti” un roman. pentru tine, pentru noi..

nu voi sta în bucătărie, şi nici nu voi purta şorţ. voi sta tolanită în fotoliul meu, meditând la ceea ce urmează să scriu…

primele pagini se pudrează cu dimineaţa în care m-ai trezit, iar apoi pregătim ingredientele.

metafore, amintiri, personificări, momente.

între nişte coperţi cartonate, cu un cotor masiv, scriu istoria noastră.  amestec ingredientele rând pe rând,  strecurând picuri de mister.

inevitabil, mă tem. mă tem că borcanul cu sare de lamâie ar putea ateriza în compoziţia mea dulce-amăruie. şi nu, nu totul e dulce, pentru că nu există perfecţiune. 

începe să-mi placă! totul se omogenizează, cuvintele curg, imaginile ne formează,  totul e pentru noi..

dar ştii şi tu cum e, poveştile pot fi modificate, rândurile pot fi şterse, iar gusturile… pot fi amestecate.  

n-am să fac asta. totul va avea o formă fixă.  cuvintele vor zbura printre rânduri în care vom plânge, după care tot ele ne vor face să zâmbim.

şi totul va fi decorat cu flori de nu-mă-uita.  asta aşa, ca un mic dejun perfect.

 

 

 

3 răspunsuri to “reţete de fericire.”

  1. Eva Dee Februarie 15, 2012 la 6:35 pm #

    geniala mai esti:*

  2. C.L.M. Februarie 15, 2012 la 8:38 pm #

    dulce:X

  3. Rucsi Rucs Februarie 22, 2012 la 7:52 pm #

    superb J.
    >:D<.

Lasă un răspuns

