recviem pentru un februarie. (2)

13 Feb

13 februarie 2008. 

ora 19.30. nu-mi amintesc dacă ningea. eram acolo, în faţa supermarketului, aşteptând.

nici eu nu mai ştiu ce aşteptam.  în liniştea gerului, reflexele mele reacţionează. intenţionai să treci cu maşina aia peste mine? sau ce ? frumoasă glumă pentru începuturi..

eram speriată de modul în care ţi-ai făcut apariţia. ai parcat maşina, iar apoi…

am învăţat să numărăm. până la doi.

doi ani am numărat până la doi.

doi ani am înjurat toate distanţele, toate trenurile, toate  eşecurile. fără să ne dăm seama că ne erau benefice…

dacă aş fi putut… 

 

 13 februarie 2012. 

ninge de câteva ore bune. şi în sinea mea plâng, plâng că nu mai sunt copilul de atunci…

dar la fel ca şi atunci, eu sunt în plin an terminal. dacă atunci mi-ai influenţat deciziile, astăzi nu o mai faci.

nu mai vreau să fiu ca tine…

atunci nu am putut. eram imatură, şi mult mai tânără. şi nu aveam nimic de pierdut.

dar azi pot. pot să văd că vina-mi aparţine, doar că nu voi regreta nimic..

pentru că toate au murit. florile, melodiile, poeziile,fotografiile, tot.  pentru că în numerologia chinezească, patru e cifra morţii…

 

„Întotdeauna oamenii animaţi de cele mai bune intenţii devin monştrii.” 

2 răspunsuri to “recviem pentru un februarie. (2)”

  1. Eva Dee Februarie 13, 2012 la 12:34 pm #

    draga mea! >:D<

Lasă un răspuns

