Tristeţi individuale.

10 Feb

Scriu acest articol ca răspuns la provocarea pe care a lansat-o Cosmin Tătaru în urmă cu câteva zile pe grupuleţul bloggerilor din Mediaş.

despre Mediaş, cu tristeţe…

mie personal, mi se pare că oraşul creşte.  deşi în concepţia multor locuitori, oraşul e mort, susţinând cu ardoare că nu se întâmplă nimic aici.

poate că nu avem piese de teatru atât de des pe cât am vrea, poate că nu sunt concerte în fiecare lună, dar atunci când sunt … puţini îşi fac apariţia. iar asta e frustrant. şi mă întristează.

problema publicităţii nu se mai pune. televiziunea locală îşi face treaba, posturile de radio la fel, oraşul e împânzit de afişe cu tot felul de campanii şi acţiuni din cele mai diverse. până şi noi, bloggeri, răspândim veşti.  şi totuşi nimeni…  

o lipsă acută de interes, dar totuşi o capacitate imensă de a judeca.

altă tristeţe personală e biblioteca. cum e posibil ca o bibliotecă de dimensiunile celei din oraşul nostru să fie închisă pentru inventar mai mult de 6 luni ?  ne chinuim să promovăm lectura, să facem oamenii să se întoarcă la cărţi, şi când colo ce? avem o bibliotecă închisă.  

de infrastructură nu mă leg, pentru că nu mă pricep. dar totuşi, m-aş bucura dacă aş avea prilejul să nu-mi rup câteva rânduri de oase doar pentru că-mi place să mă plimb, dar trebuie să o fac cu foarte mare precauţie, fiind atentă la fiecare petec de gheaţă. asta doar aşa..că sunt mai împiedicată de fel…

dacă aşteaptă cineva de la mine să fac referire la diversele moduri în care noi, tinerii, ne putem distra în Mediaş. îmi pare rău că dezamăgesc, dar nu o voi face.  pentru că distracţia nu ţine cont de limitările unor pereţi, de nivelul decibelilor sau de cantitatea de alcool consumată.

în rest e ok.. cu şcoala de la 7, trezit la 5.45 în fiecare dimineaţă (iar colegii navetişti mult mai devreme), asta ca să devenim oameni mari, frumoşi, să vrem să facem o facultate, şi să ne întoarcem într-un oraş care inevitabil ne limitează prin indiferenţă.

apropo de evenimente, eu mâine merg în Prohibition, la concertul trupei Blank. revin cu detalii curând . până atunci, viva Le Mediaş! (fără ironie.)

în final, o melodie a trupei Motto care nu pierde nicio ocazie să ne încânte sufletele…

3 răspunsuri to “Tristeţi individuale.”

  1. C.L.M. Februarie 10, 2012 la 7:11 pm #

    have fun la concert:X

  2. Cristian Februarie 12, 2012 la 12:27 pm #

    Cu acest articol ai spus cam tot ce se putea spune! 😛 Și nu doar despre Mediaș. Cam așa-i peste tot!

Trackbacks/Pingbacks

  1. concert Blank « julie - Februarie 11, 2012

    […] şi ieri, în Tristeţi individuale despre concertul la care voi merge […]

Lasă un răspuns

