remedii de februarie.

4 Feb

încă 25 de zile dintr-un chin continuu.

între timp…  

m-ai întrebat unde-mi ţin sufletul. sperai că e în inimă. nu dragule, corpul meu şi-mi aranjez componentele dupa bunul plac.

mi-am ascuns sufletul cicatrizat în măduvă. să-mi controleze sistemul nervos.

astăzi îl tratez cu ceai de mere verzi, cu romanul lui Julian Barnes care ar trebui să mă înveţe să accept trecutul oamenilor din viaţa mea  şi cu Ioana.

pentru că acum 18 ani se năştea omuleţul care mă va învăţa pe mine să fiu raţională. sau măcar să cochetez cu ideea de a fi raţională. pentru că a fost prima persoană pe care am cunoscut-o în clasa a IX-a. ce vremuri… am început împreună drumul liceului, dar timpul a făcut ca eu să plec.. îţi aminteşti ce ţi-am spus atunci ? „prietenia noastră nu ţine cont de culoarea uniformei!”

şi aşa a fost. aşa că, uite-ne! şi la 18 ani…  

şi asta e pentru noi!

2 răspunsuri to “remedii de februarie.”

  1. Ioana Februarie 4, 2012 la 11:43 am #

    mersiii da da :* logic ca prietenia noastra nu tine de culoare uniformei . Te iubesc :*

    • julie Februarie 4, 2012 la 11:46 am #

      ce sa fac daca a vrut o forta superioara mie sa ma fac padurar? :)) :* si eu te cel mai iubeeeesc :*

Lasă un răspuns

