foc şi gheaţă.

1 Feb

şi a început nebunia… 

decembrie şi februarie. 2 luni prea pline de evenimente cheie în existenţa mea.

cele mai bune şi cele mai rele lucruri mi se întamplă în aceste două luni. întotdeauna!

paradoxal, în aceste perioade sângele meu pare a fi un ocean supus încălzirii globale, un ocean înfierbântat de oameni, de emoţii, de amintiri, un ocean aprins de flăcările unui trecut împrăştiat printre stele.

dar în acest ocean plutesc gheţari.  dureroşi, reci, înfricoşători. au colţuri ascuţite care-mi apasă miocardul cu fiecare pompare a sângelui. s-au născut acum 2 ani în sângele meu, şi de atunci mă torturează în fiecare zi de februarie…

mi-e greu să temperez presiunea unui sânge rebel. flăcările alea parcă nu-s bune de nimic. ştiu că nu sunt destul de puternice, ele nu pot să înmoaie corpurile acelea îngheţate. mă tot întreb când vor putea ? 

e frustrant. noaptea alimentează atât flăcările, cât şi gheaţa. se derulează în faţa mea cele mai emoţionante momente din viaţa mea de omuleţ consumator de oxigen şi zâmbesc tâmpit, iar în secunda următoare, obrajii mei au parte de o ploaie acida, din cauza celor mai dureroase plecări…

am plecat de atâtea ori,acum 2 ani, acum un an…

am renunţat la gândurile regretelor, pentru că dacă am plecat o dată, înseamnă că aveam motive…

dar simulez o stare de fericire când mă gândesc la faptul că nu aveam nimic de pierdut…decât timp, timp cu voi, suflete de care m-am lepădat într-o fuga spre o fericirea pe care nu o cunoşteam…

şi am pierdut timp şi gânduri şi cuvinte. dar m-am ales cu o lavă încinsă în care înoată calm nişte gheţari…

iar acum aştept să erupă un vulcan. să pot să fiu eu, iar sângele să-mi fie omogen….

2 răspunsuri to “foc şi gheaţă.”

  1. cosmintosh Februarie 2, 2012 la 5:44 pm #

    Foarte frumos ai scris! Chiar daca abia a inceput februarie va trece repede.

  2. Sebi Februarie 2, 2012 la 7:23 pm #

    Mie nu imi place iarna.. frig.. plictiseala.. imi place vara..primavara.. ah ce frumos e… sigur va trece repede februarie 😉

Lasă un răspuns

