când cerul era pe sfârşite

30 Ian

de Bianca Tămaş. 

acum câteva zile vă povesteam de lansarea volumului de debut al prietenei mele, Bianca.

în timp ce eu mă îndreptam nerăbdătoare spre casă, în poştă mă aştepta cuminte volumul despre care tot vorbesc.  îl aşteptam, ca un copil care primeşte o jucărie nouă.

graba de a ajunge  cât mai repede în camera mea, să renunţ la orice altă activitate şi să mă apuc de citit, m-a făcut să mă împiedic de vreo două ori în neîndemânarea mea de a deschide plicuri.

încă din primele rânduri, am început să mă citesc pe mine. Bianca, m-am regăsit în fiecare rând, fiecare metaforă, fiecare silabă.

şi cum aş putea să nu mă regăsesc printre rândurile unui omuleţ născut în miez de toamnă la fel ca şi mine, printre  rânduri scrise în dulcele stil adolescentin în care-mi scald gândurile noaptea?

prietenă dragă, am parcurs cele 72 de pagini ale volumului tău, încercând cu greu să-mi stăpânesc lacrimile, reuşind  să  controlez furtuna de emoţii şi amintiri, unele plăcute, altele mai puţin plăcute.

în final, nelipsitele citate :

„Mă simţeam de parcă toate iubirile mele s-au înţeles să mi se îngrămădească în suflet. S-au trezit de dimineaţă şi mi-au umplut timpul cu tot felul de trăncăneli despre doruri, moarte, suflete pereche.”

„Lăsaţi-vă visele şi speranţele deoparte. Îndesaţi-le undeva în subconştient şi primiţi rolurile de marionete.”

„Şi e frig… şi nu vrei decât să zbori… să îţi îngheţe genele, ca să nu mai poţi clipi.”

„Te-am câştigat la un joc de noroc cu soarta. Premiul era surpriză, dar m-am hotărât să risc şi mi-am pus în joc toate sufletele.” 

13 răspunsuri to “când cerul era pe sfârşite”

  1. Bia. Ianuarie 30, 2012 la 2:56 pm #

    awww, ce frumos :o3

  2. cosmintosh Ianuarie 30, 2012 la 4:19 pm #

    Frumos! 8->

  3. Chim Ianuarie 30, 2012 la 4:28 pm #

    iuuuiii la cat mai multe carti pentru Bianca:)
    tu de ce nu te pui pe treaba?:D

    • julie Ianuarie 30, 2012 la 4:36 pm #

      in curand voi avea raspuns si la intrebarea ta :))
      am nevoie de putin timp… 😀

  4. Sebi Ianuarie 31, 2012 la 8:38 am #

    Ti-au ajuns cuvintele ei la inimioara 🙂

  5. fata care te iubeste Ianuarie 31, 2012 la 8:39 pm #

    ce frumos e citatul din final:X

  6. Bee Ianuarie 6, 2013 la 12:11 am #

    de unde o putem comanda? 😀

    • julie Ianuarie 6, 2013 la 2:22 pm #

      nu cred ca mai are, cdar daca vrei, cand voi mai trece pe acasa, am sa ti-o aduc. 😀

      • Bee Ianuarie 8, 2013 la 8:36 pm #

        da, da, te rog frumos ❤

Trackbacks/Pingbacks

  1. “amintiri din prezent” « julie - Februarie 23, 2012

    […] ce Bia  şi-a lansat volumul de debut, acum e rândul lui.  mi-e greu să  fiu obiectivă, dar de data […]

Lasă un răspuns

