Şi pentru cine vrei să mori…

24 Ian

soarbe-mi lacrimile îmbibate cu acid sulfuric cu un gest erotic menit să te trimită pe Everestul plăcerii finale.

bucură-te de oxigen.

îţi place pielea mea ? gust-o !  iubitule, nu ştiam că-ţi place cianura.  nu te grăbi, te rog, fi calm şi răbdător.

îmi place să am grijă de tine, aş face orice să-ţi atenuez chinurile.

te-ai înecat? of, dragul de tine.  respiră. ţi se derulează filmul existenţei prin faţa ochilor semi-închişi?

ai un zâmbet malefic. ţi-ai amintit de dimineţile din vamă, dimineţi în care prizai cocaina de pe coapsa mea stângă ?

ce vremuri. ne înecam visele într-o mare sălbatică.

îţi târăşti organismul aproape mort  în aşternuturile albe. cum poţi?  

pulsul tău e în scădere. eu te privesc. mori în chinurile pielii mele.

în dezastrul lacrimilor mele.

mie-mi place. ţie ?

ai câştigat lupta cu plăcerea.  ai atins apogeul. era o alegere… eu. sau moartea. 

10 răspunsuri to “Şi pentru cine vrei să mori…”

  1. morphina Ianuarie 24, 2012 la 6:03 pm #

    genial!

  2. Andreea Ianuarie 24, 2012 la 6:56 pm #

    superb! 😀

  3. Chim Ianuarie 24, 2012 la 8:23 pm #

    suuuuuuuper ! jur 😐
    mi lav it ❤

  4. Tudor Ianuarie 25, 2012 la 11:22 am #

    Frumos scris.

  5. annitu Ianuarie 25, 2012 la 3:50 pm #

    Excitant de frumos :”>

    • cosmintosh Ianuarie 26, 2012 la 7:48 pm #

      Da, iubito! Stiu ce gusturi ai, sunt bune! :”>

  6. Rucsi Rucs Ianuarie 26, 2012 la 2:29 pm #

    me gusta <3.

  7. Cristian Ianuarie 26, 2012 la 8:10 pm #

    🙂 cute!

  8. C.L.M. Ianuarie 27, 2012 la 2:55 pm #

    🙂 huh!!!!!!! talentata esti beibi!:X

    PS: e o idee cu hotmailul :))

  9. T Ianuarie 28, 2012 la 4:43 pm #

    Mai, imi place cum scrii!

Lasă un răspuns

