Căldură in mijlocul iernii.

23 Ian

mi-e cald de tine.  simt cum toată epiderma ta mă încălzeşte, calm, pasional, neîncetat.

la ce ţi-a fugit gandul ? fi sincer cu mine, cu tine, cu noi.

mă sufocă toată ardoarea asta a ta.  respiră mai des, am nevoie de briză.

aşa. mulţumesc. e mult mai bine acum. hai, fă-ţi de cap cu ai mei corpusculi Ruffini.  îţi place ?

 

am nevoie de o mare. în care să consum toată pasiunea asta.

am nevoie de nişte valuri.  care să rupă ritmul romantic, decorat cu apusuri, stele, şi o lună.

am nevoie de nişte scoici. să-mi cicatrizezi pielea albă, aproape roşie de la soarele tău.

am nevoie de …

 

îmi place existenţa ta. aş iubi-o des, nebuneşte, demonic, zgomotos, tăcut, îngeresc, cuminte, rar.  

 

3 răspunsuri to “Căldură in mijlocul iernii.”

  1. C.L.M. Ianuarie 23, 2012 la 9:59 pm #

    vaaaaai :X esti geniala:D

  2. Rucsi Rucs Ianuarie 24, 2012 la 5:39 pm #

    love it <3.

  3. annitu Ianuarie 25, 2012 la 3:49 pm #

    Ahh…deja m-am încălzit…

Lasă un răspuns

