Când cerul era pe sfârşite (Lansare)

20 Ian

de Bianca Tămaş .

aşadar, prietena mea din blogosferă îşi lansează volumul.

25 ianuarie, Huedin.

Prietenă dragă,îmi pare nespus de rău că nu pot fi alături de tine în acest moment, dar se pare că uneori distanţa între oameni îşi face simţită prezenţa.  Dar vreau să te asigur de tot spirjinul meu moral şi de felicitările mele sincere. Mă bucur pentru reuşita ta!

Ps. Sunt nerăbdătoare să-ţi citesc arta. Şi mai nerăbdătoare să realizez o recenzie plină de subiectivism atât de tipic mie.

6 răspunsuri to “Când cerul era pe sfârşite (Lansare)”

  1. Bia. Ianuarie 20, 2012 la 9:08 pm #

    Lasa. vei veni la urmatoarea lansare de carte. >:D< Multumesc pentru post :*

  2. Cristian Ianuarie 21, 2012 la 10:44 am #

    Aștept recenzia… 😛
    Dar de ce nu, poate și cartea se va găsi prin librăriile din țară peste ceva timp.

    • julie Ianuarie 22, 2012 la 6:13 pm #

      cat de curand posibil ! 😀

  3. suflet de cuuurva Ianuarie 21, 2012 la 3:54 pm #

    felicitari…;)

  4. Bia. Ianuarie 22, 2012 la 8:54 am #

    Din pacate, nu se va gasi in librarii… 😦 Dar se poate comanda de la mine.
    Oricum, Iulia, am auzit ca vii la lansare :)) :>

Trackbacks/Pingbacks

  1. când cerul era pe sfârşite « julie - Ianuarie 30, 2012

    […] câteva zile vă povesteam de lansarea volumului de debut al prietenei mele, […]

Lasă un răspuns

