Imn către Isis

14 Ian

Pentru că eu sunt cea dintâi şi cea de pe urmă,

Eu sunt cea venerată şi cea dispreţuită,

Eu sunt prostituata şi sfânta,

Eu sunt soţia şi fecioara,

Eu sunt mama şi fiica,

Eu sunt braţele mamei mele,

Eu sunt cea stearpă şi numeroşi sunt copiii mei,

Eu sunt cea căsătorită si fata bătrână,

Eu sunt cea care aduce pe lume şi cea care nicicând n-a zămislit,

Eu sunt alinarea durerilor nașterii,

Eu sunt soţia şi soţul,

Eu am fost bărbatul care m-a crescut,

Eu sunt mama tatălui meu,

Eu sunt sora soţului meu

şi el e copilul meu respins.

Poartă-mi totdeauna respect

Pentru că eu sunt cea scandaloasă şi cea magnifică.

(descoperit la Nag Hammadi, secolul al III-lea sau al IV-lea)

 

pentru prima dată mi-e dor de cele Unsprezece minute ale lui Coelho.

asta nu a fost o zi prea bună de la început, te rog, salvează-i finalul.

 

 

 

 

 

4 răspunsuri to “Imn către Isis”

  1. C.L.M. Ianuarie 15, 2012 la 2:44 pm #

    :* a trecut! :*

  2. Cristian Ianuarie 15, 2012 la 10:14 pm #

    Uau… foarte tare jocul ăsta de cuvinte.

  3. Bia. Ianuarie 17, 2012 la 1:27 pm #

    Mie nu mi- placut 11 minute… :-s

  4. julie Ianuarie 17, 2012 la 1:58 pm #

    Bia, e singura care mi-a placut in mod special :))

Lasă un răspuns

