am făcut-o şi pe asta (1)

11 Ian

acum câteva zile, prietena mea din blogosferă, Monica mi-a făcut pofta de patinoar .

aşa că astăzi, mi-am strâns prietenele, ne-am luat patinele din dotare şi am încercat să cucerim gheaţa din Mediaş.

trebuie să menţionez că e a doua oară în viaţă când mă încumet la asemenea activităţi, în consecinţă, ceea ce a rezultat din această zi se rezumă la mult amuzament.

nu suntem adeptele sporturilor de iarnă, ceea ce este un dezavantaj, dar spre mirarea noastră ne-am descurcat extraordinar de bine.

aşa că da! astăzi sunt mândră de mine, de ele, pentru că toate am reuşit să ne ţinem echilibrul păstrând astfel distanţa de gheaţă.

mulţumesc fetelor!

şi puţină artă pe gheaţă…

15 răspunsuri to “am făcut-o şi pe asta (1)”

  1. Chim Ianuarie 11, 2012 la 7:28 pm #

    apai totu’ pana la patinoar.
    o fi fun pe gheata, nu zic nu, dar picioru’ meu nu e de aceeasi parere:))

  2. julie Ianuarie 11, 2012 la 7:29 pm #

    draga de tine >:D< eu am reusit sa nu aterizez :)))

    • Chim Ianuarie 11, 2012 la 11:43 pm #

      eeee aterizatul ca aterizat, cu ridicatul am avut probleme.
      deci si dupa 5 ani tot nu stiu cum am reusit sa-mi rup piciorul :)))

  3. fata care aduce ploaia Ianuarie 11, 2012 la 8:17 pm #

    Ce fain.;X;X;X
    Vreaaau si eu :X

  4. julie Ianuarie 11, 2012 la 8:19 pm #

    hai la Medias :)) >:D<

  5. Lavi H. Ianuarie 11, 2012 la 9:02 pm #

    de-as sti sa patinez 8-> as merge :-<

  6. julie Ianuarie 11, 2012 la 9:18 pm #

    exista un inceput pentru orice! >:D<

  7. Ioana Ianuarie 11, 2012 la 9:47 pm #

    patinoar;x :mda acolo imi rup si eu fundul in cinci dar are farmecul lui 😡 imi plac foarte mult sporturile de iarna in special schiatu’
    >:D< dragut blog

  8. julie Ianuarie 11, 2012 la 10:09 pm #

    ma bucur ca iti place >:D<

  9. Mistocareala Ianuarie 12, 2012 la 1:26 pm #

    Felicitari !!! ! ! ! ! :)) . >:D< :*

  10. Bia. Ianuarie 12, 2012 la 9:00 pm #

    Eu nu ma incumet… si toata lumea ma cheama la patinoar… Mi`am rupt clavicula cand m-am dat ultima oara cu sania… Nu stiu de ce nici patinatul nu mi se pare de incredere :))

  11. Maria. Ianuarie 13, 2012 la 7:24 am #

    si eu ador gheata:x

  12. Tudor Ianuarie 13, 2012 la 8:11 am #

    Tin minte ca ma uitam la patinaj artistic cu interes si chiar aveam impresia ca as putea patina si eu. Totusi, la prima vizita la patinoar am aflat adevarul. Nu pot 🙂

    Am daramat peste 10 persoane incercand sa ma tin de ei, majoritatea copii care la a 2-a incercare incepeau sa strige „Maaaamiii!!” 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Din nou in clasa a IX-a ?! Poate... - Ianuarie 13, 2012

    […] merge spre Iulia ca e subiectiva si are ceva sa ne povesteasca, Bogdan pentru ca ne trebuie o doza de seriozitate […]

Lasă un răspuns

