Leapşa – 10 lucruri

10 Ian

10 lucruri pe care le-am învăţat in 18 ani. mersi Silviu .

e destul de greu să arhivez 18 ani în 10 lucruri, dar voi încerca. aşadar…

 

1. am învăţat că oamenii nu sunt la fel. dacă cineva mi-a făcut rău, nu înseamnă că o vor face toţi.

2. am învăţat că dacă pierd ceva, înseamnă că nu mai aveam nevoie de acel „ceva”; se aplică şi în cazul oamenilor.

3. am învăţat că nu există oameni răi; ci doar oameni care percep altfel binele.

4. am învăţat că arta ne face umani, că prin artă ne regăsim, ne definim dimensiunile.

5. am învăţat că lucrurile mărunte sunt cele care mă fac să zâmbesc.

6. am învăţat că „aproape” nu înseamnă „lângă mine”.

7. am învăţat că timpul nu se măsoară în secunde ci în momente cheie ale existenţei.

8. am învăţat că  se află o întreagă poveste în spatele unui cuvânt/gest.

9. am învăţat că trebuie să strigi pentru a fi auzit.

10. am învăţat că doar prin autoeducare poţi deveni.

 

„Scientia potentia est! ” sau „Cunoaşterea e putere!”

 

ps. leapşa merge mai departe la : Eva , Dani , Chim , Bia şi oricine se simte în stare!

 

9 răspunsuri to “Leapşa – 10 lucruri”

  1. Chim Ianuarie 10, 2012 la 5:27 pm #

    iuuiii mersi:* scriu si eu azi, maine.. zilele astea>:D<:*
    lav.

  2. Stefan Ianuarie 10, 2012 la 7:19 pm #

    Mersi pentru subiect! As spune ceva despre numarul patru, ma simt mai in domeniu. Arta este un ,,lucru” creat de oameni pentru oameni! Este, pentru mine singurul lucru uman care se mai afla in noi. Faina ideea!

  3. julie Ianuarie 10, 2012 la 7:26 pm #

    @Chim, cu placere >:D< lu . :*
    @Stefan, ma bucur ca iti place. si da, ai foarte mare dreptate!

  4. Maria. Ianuarie 11, 2012 la 9:51 am #

    ce frumos ai ziiis:x

  5. Mistocareala Ianuarie 11, 2012 la 10:40 am #

    Dratute raspunsuri ! :* >:D< . Mersi ca ai preluat-o 🙂

  6. C.L.M. Ianuarie 11, 2012 la 2:00 pm #

    invatacel:X

  7. Corbean Daniel Cristian Ianuarie 11, 2012 la 7:36 pm #

    Iulia, ce vei mai invata pana la 20 de ani?

  8. julie Ianuarie 11, 2012 la 7:44 pm #

    @ Daniel, sunt atat de multe lucruri de invatat… nu ma tem ca nu am ce . 🙂

  9. Bia. Ianuarie 13, 2012 la 10:21 am #

    Abia acum am vazut leapsa… ma voi ocupa de ea zilele astea :*

Lasă un răspuns

