Să nu mă părăseşti

6 Ian

de Kazuo Ishiguro.

aşa mi-am început eu anul 2012.

o poveste despre trei tineri care fac parte dintr-o categorie specială de fiinţe umane : „donatorii” , adică produse de laborator menite să furnizeze organe de schimb pentru oamenii „adevăraţi” .

o poveste despre oameni care m-a făcut să-mi pun o serie de întrebări legate de existenţă.

ce suntem dincolo de adunătura de ţesuturi, organe, sisteme, adunătură care ne reprezintă în societate şi poartă denumirea de organism?

ce ne face pe noi să fim oameni? şi mai ales, ce ne face diferiţi ?

pe tine ce te face să te simţi uman?

sunt întrebări la care fiecare dintre noi ar trebui să aibă câte un răspuns pe care să-l caute cu grijă prin fiinţă.

recomand această carte tuturor, în special celor care vor să se regăsească.

de asemenea,  recomand si ecranizarea romanului „Never let me go” (2010)

lectură plăcută! 🙂

9 răspunsuri to “Să nu mă părăseşti”

  1. Szasz- Sebes Paul Ianuarie 6, 2012 la 5:59 pm #

    Interesanta poveste

  2. Ana-Mihaela Nuţa Ianuarie 6, 2012 la 6:45 pm #

    mi-a placut!

  3. julie Ianuarie 6, 2012 la 6:57 pm #

    @ Paul, da e foarte frumoasa.
    @ Ana-Mihaela, ma bucur!

  4. Eva Dee Ianuarie 6, 2012 la 7:50 pm #

    cartea nu am citit-o, dar am vazut filmul, si e splendid!am plans mult…

    promit ca o sa citesc si cartea (cand mi-o imprumuti)!:D

  5. C.L.M. Ianuarie 6, 2012 la 8:43 pm #

    ce fain beibiii! mi-ar prinde bine!:) chiar, de ce nu te inscrii la Movie time cu postarea?:>

  6. julie Ianuarie 6, 2012 la 9:03 pm #

    @Eva, cartea o vei primi >:D<
    @ CLM, nu m`am inscris ca aici e vorba mai mult de carte, filmul nu am apucat sa il vad…

  7. Mistocareala Ianuarie 8, 2012 la 4:52 pm #

    Dragut trailerul 🙂

  8. OmulSimplu Ianuarie 9, 2012 la 8:47 pm #

    foarte tare ecranizarea abia astept sa o vad:X

  9. Anca Ianuarie 12, 2012 la 8:52 am #

    Am vazut filmul iar apoi am citit cartea in engleza. Foarte frumoase amandoua. 🙂

Lasă un răspuns

