inevitabilul început.

3 Ian

greşeala mare am făcut când am început să măsurăm timpul. secunde, minute, ore, zile, luni,ani. infinităţi. 

dar începuturile nu sunt măsurate în funcţie de timp. ele sunt atemporale.

un început poate fi un gând, un vis, un om. şi am să mă rezum la om.

o formaţiune anatomică, structurată să consume oxigen, străbătută de suflet. sau umbre de suflet.

un conglomerat de gânduri şi sentimente, complementare, contradictorii, interdependente.

ştii ce zic?  aşa eşti tu.

un început cu gânduri asemănătoare cu ale mele,  cu acorduri de chitară care să ne îndulcească visele.

dar ce ştii tu despre vise, tu trebuie să creşti. dar momentan, eu vreau să fii!

 

5 răspunsuri to “inevitabilul început.”

  1. Eva Dee Ianuarie 3, 2012 la 11:12 pm #

    sfarsituri, inceputuri, continuari….depinde.

  2. Rappa_ru' Ianuarie 4, 2012 la 8:09 am #

    Frumos ! Sper sa ti se indeplineasca dorinta !

  3. Monica Gabriela Trandafir Ianuarie 5, 2012 la 1:05 pm #

    frumos si melodia e super draguta http://misroze.blogspot.com/

  4. C.L.M. Ianuarie 5, 2012 la 2:08 pm #

    Imi plac inceputurile!:D

  5. Cristina Ianuarie 6, 2012 la 6:45 pm #

    slow, love, slow
    si nu-i „super draguta” e…deosebita!

Lasă un răspuns

