final.

30 Dec

orice final e un început. adevăr general valabil.

2011. ţi-am cerut să fi blând, nu ai fost.

2011. ţi-am cerut linişte, nu mi-ai dat.

2011. ţi-am cerut oxigen, m-ai sufocat.

dar 2011, mi-ai dat cei mai frumoşi oameni în viaţă, mi-ai dat momente de neuitat, mi-ai arătat ce e dispreţul şi iubirea.

m-ai învăţat să fiu, pentru mine, şi pentru alţii.

m-ai izbit de colţurile planetei rotunde,  m-ai aruncat într-un ocean de fericire.

ai pus vântul să mă atace, dar mi-ai dat norii care să-mi atenueze căderea.

mi-ai dat motive să respir des, adânc. dar şi motive să-mi ţin respiraţia zile întregi.

şi da! tot tu mi-ai arătat oamenii vitali mie. oameni fără de care pulsul meu nu ar fi. m-ai împrietenit cu duşmani, mi-ai revelat prietenii menite să dureze vieţi.

aşa ca, îţi mulţumesc. chiar dacă am vărsat mai multe lacrimi decât de obicei. 

Ps. Laura, la mulţi ani, mi-e dor de tine!

restul de mulţumiri, personal .

11 răspunsuri to “final.”

  1. Emme Decembrie 30, 2011 la 10:56 pm #

    Eu vă urez: Un an nou fericit, multă sănătate şi tot ce vă doriţi. Să aveţi grijă de blogurile voastre şi mai ales de voi. Să aveţi parte de toate bucuriile din lume. Multe comentarii şi mulţi vizitatori în 2012.

  2. julie Decembrie 30, 2011 la 11:01 pm #

    multumesc la fel!

  3. Eva Dee Decembrie 30, 2011 la 11:08 pm #

    În 2011 te-am cunoscut pe tine, iar asta e cel mai important! .Apoi au venit și altele datorită ție.

    la anu` va fi și mai bine! >:D<

  4. julie Decembrie 30, 2011 la 11:12 pm #

    da scumpa mea >:D< asa e!

  5. Rappa_ru' Decembrie 31, 2011 la 1:54 pm #

    Frumos ca de obicei si in stilul tau personalizat ! E frumos aici, la noua ta casa ! Mult succes, la multi ani, sanatate, fericire si tot ce iti doresti pentru noul an ! La buna recitire Julie >:D<!

  6. julie Decembrie 31, 2011 la 2:03 pm #

    multumesc la fel, prieten drag! >:D<

  7. C.L.M. Decembrie 31, 2011 la 3:05 pm #

    >:D:D:D<

  8. C.L.M. Decembrie 31, 2011 la 3:06 pm #

    e frumos! La multi ani soarele meu!:D Sper sa ai un 2012 superb:D>:D<

  9. Mistocareala Ianuarie 1, 2012 la 12:39 pm #

    La multi ani ! ! ! :* :X

  10. Chim Ianuarie 1, 2012 la 3:25 pm #

    La multi ani iubita:*

  11. Radu Iulian Ianuarie 4, 2012 la 3:51 pm #

    La multi ani si an bun !

Lasă un răspuns

