Xmas Gift Xchange

18 Dec

pam pam paaaaaam. ce facem noi de Crăciun? ne trimitem cadouri. Ideea e cam aşa…

„Primul pas: fiecare să își aleagă o persoană, din lista sa de bloguri, cu care să facă schimb de cadouri. Nu contează ce fel de cadou să fie, poate fi o felicitare, un breloc, o pisica, ceva hand-made, o jucărie de pluș, ceva, orice! Să caute prin blogul celui cu care a ales să facă schimb de cadouri ceva care să îi fie pe plac (fiecare a scris pe blog, la un moment dat, ceva ce și-ar dori, și nu mă refer la excursii în Aruba ).

Pasul doi: Să scrie pe blog ce a primit fiecare, cu o poză și să spună cum i s-a părut acest experiment, urmând să pună un link spre acest articol pentru a da de știre și altora, care vor vrea să participe la acest experiment. Ideal ar fi ca toți să folosiți același titlu, pentru a se știi că este vorba de aceeași campanie. ” (roşcata).

Bia şi Botoşăl se vor bucura de cadourile mele trimise prin Poşta Română, iar Rezza şi Delia vor avea ocazia să primească şi o îmbrăţişare sau ceva mai mult.

Cine mai vrea să participe ?

5 răspunsuri to “Xmas Gift Xchange”

  1. Bia. Decembrie 18, 2011 la 4:16 pm #

    Si eu, si eu!

  2. julie Decembrie 18, 2011 la 4:21 pm #

    si tuuu :* de fapt, tu prima

  3. C.L.M. Decembrie 18, 2011 la 4:34 pm #

    Eu m-as baga, dar stau prost la capitolul idei- cadouri =)) nici pt. apropiati nu am habar ce sa le iau =)) in caz ca-mi vine vreo idee :> te anunt:D

  4. julie Decembrie 18, 2011 la 4:57 pm #

    oh, super! eh, tu esti geniala asa de fel, deci nu`mi fac griji prea multe >:D<

  5. Eva Dee Decembrie 22, 2011 la 11:06 am #

    eeeh, esti dulce ca de obicei!>:D<

Lasă un răspuns

