Anatomie.

15 Dec

te aveam în hipoderm.de ani buni.

şi epiderma mea te cerea cu disperare. ca într-un cântec mut.

te aveam şi endocard. de tot atâţia ani.

şi epicardul meu cerşea alinare unor suflete atât de străine lui.

 

şi tu ştii cel mai bine că miocardul meu a învăţat multe inimi să simtă, să bată des, să zboare.

ştii pentru că ai fost mereu aici, când bucăţi din miocardul meu se frângeau pentru acele inimi fericite.

şi ai pansat cu grija unui cardio-chirurg fiecare rană, fiecare lacrimă transformată în ciob.

îmi amintesc că uneori bucăţi din miocardul meu erau furate. şi tu îmi dădeai de la tine.

 

şi nu am văzut, atunci nu am văzut. dar acum simt.

simt ca atriul meu stâng e de fapt al tău.

şi că epiderma mea e fericită. corpusculii Krause receptează răcoarea mâinii tale, într-o zi geroasă.

decembrie.

Un răspuns to “Anatomie.”

  1. Lavi H. Decembrie 18, 2011 la 12:11 pm #

    deci, cuiva ii place biologia 🙂

    frumoase versuri 🙂

Lasă un răspuns

