Din nou, noi.

10 Dec

cutremure, ploaie de stele, inundaţii. atâtea catastrofe pentru nişte biete apartamente.

iubitule, apartamentele noastre sunt devastate de urmele trecutului. dar eu te cunosc, şi tu mă cunoşti şi ştim.

ştim că ţinându-ne de mână vom renova apartamentele, vom inlocui mobila prăfuită cu una nouă, covoarele rupte cu unele pufoase.

hai să nu ne mai întrebăm dacă e bine, dacă ne vom descurca. de data asta o vom face cum trebuie.

de data asta va fi altfel. acum vom fi doar noi doi, curăţând două apartamente vechi, departe de ochii răutăcioşi.

 

„pentru că ne-am plimba pe mare

împreună am inota, printre planare

supradoză de visare.

 

am ignora orice problemă sâcâitoare

am ocoli toate gândurile îngrijorătoare

nepăsare uimitoare.”

 

aşa eşti tu. aşa suntem noi.  şi azi s-a întâmplat ceea ce de mult trebuia să se întâmple.

îmi era dor de tine… 

 

10 răspunsuri to “Din nou, noi.”

  1. Marcel Cimpeanu Decembrie 11, 2011 la 2:17 am #

    „Asa esti tu, asa suntem noi”. Nu asa stau lucrurile. Imi spune ca asa sunt eu. Da. Asa suntem noi? NU! Spune de fapt ca nu e ca mine si mai vrea o sansa. O pot acorda. Depinde cui. Celui care nu-mi acorda nici o sansa, il las, prin tacerea mea, sa nu si-o acorde nici lui. Ma doare, dar ma razbun ca sa ma vinec. Fac asta de frica sa nu gresesc din nou. Nu mai am incredere. Vreau sa risc cu altcineva! „Azi s-a intamplat ce trebuia sa se intample-Imi era dor de tine-” Deci e la trecut nu la prezent. Ramane aceeasi. Mie inca mi-e dor de ea! Nu ma va iubi niciodata!

  2. julie Decembrie 11, 2011 la 7:58 am #

    poate te-a iubit dintotdeauna dar nu ai observat sau nu a vrut sa iti arate, ,

  3. Crasmariu Daniela Decembrie 11, 2011 la 8:38 am #

    scumpa mea,de data asta te-ai intrecut pe tine insati ! meriti nota 10+

  4. julie Decembrie 11, 2011 la 8:40 am #

    >:d< draga de tine :*

  5. C.L.M. Decembrie 11, 2011 la 7:48 pm #

    pot sa adaug la sfarsit „imi era dor de noi” ?:D:*:*:*:*

  6. Daniel Dăbăcan Decembrie 11, 2011 la 7:51 pm #

    foarte frumos spus 🙂

  7. julie Decembrie 11, 2011 la 7:53 pm #

    CLM, tu poti orice draga mea >:D<
    DD, mersi!

  8. Bia. Decembrie 12, 2011 la 6:18 pm #

    Si mie imi e dor sa imi fac planuri…

  9. Lavi H. Decembrie 13, 2011 la 5:25 pm #

    foarte frumos, ar trebui ca fiecare sa ne acordam „o renovare de apartamente ” din cand in cand!

  10. C.L.M. Decembrie 14, 2011 la 5:10 pm #

    >:D< Multumesc:X

Lasă un răspuns

