-re,-are,-oare

6 Dec

sunt unele momente în care,
trecutul scris pe aripile mele,
doare!

chiar dacă versurile mele-s goale
mereu aştept cu nerăbdare,
un soare!

durerea-nscrisă-n mădulare
îmi lasă urme-adânci în capilare
doare!

şi ar trebui să-mi spui că-n orice zare
dintr-un adânc necunoscut apare
un soare!

şi dacă-mi spui de fericire
promit să îţi dau crezare,
nemişcătoare!

astfel plecată-n vechea căutare
sper doar la suflete ştrengare
salvatoare!

dar te-am găsit pe tine,iubire-ncântătoare
şoptind cu inimaginabilă candoare
ardoare!

 

9 răspunsuri to “-re,-are,-oare”

  1. Eva Dee Decembrie 6, 2011 la 7:15 pm #

    ”şi dacă-mi spui de fericire
    promit să îţi dau crezare” – promit!

    PS :e un început bun, chiar foarte bun!

  2. C.L.M. Decembrie 6, 2011 la 7:16 pm #

    Ce fruuuumos! Ce fruuuumos, cat talent!

    >:D<

  3. Gabi Decembrie 7, 2011 la 5:50 pm #

    Cat de frumos iti curg cuvintele…

  4. julie Decembrie 7, 2011 la 6:57 pm #

    fetelor, multumesc!
    Gabi, ma bucur ca iti place!

  5. Lavi H. Decembrie 8, 2011 la 1:56 pm #

    trecutul ere mereu ceva de spus…

  6. VirtualKid Decembrie 8, 2011 la 2:34 pm #

    Impresionanta piesa lui Peter Gal. Am ascultat-o pentru prima data in timp ce iti lecturam versurile.
    Toate gandurile bune te insotesc!

  7. BibbyEllen Decembrie 8, 2011 la 7:35 pm #

    Minunat, chiar că…

  8. Ioanide Decembrie 11, 2011 la 4:44 pm #

    Este excelenta creatia ! Cu siguranta ai atins unele frecvente inalte !

  9. alterego9221 Decembrie 13, 2011 la 7:48 pm #

    Imi place! Bravo:) Tine-o tot asa, ca ai talent!

Lasă un răspuns

