Am fost la Mediaş Cetate Seculară / Ziua 1

2 Dec

şi mi-am acordat sufletul în măsurile folkului. mi-am hrănit inspiraţia cu ritmuri diverse şi o multitudine de metafore.

metafore izvorâte din suflete sincere, din artişti.  voci moi, voi calde, voci puternice.  oameni.

dar în pulsul meu simţeam şi pulsul artistului din mine care spunea „cântă cu ei!”

şi în pulsul artistului meu simţeam cum curge muzica lor.  şi pentru un moment, toate inimile băteau în acelaşi ritm.

ritmul de chitară.

recunosc, toată seara mi-a creat două stări antagonice. vedeam viaţa, prin simţul auzului, fapt ce mă făcea să zâmbesc, dar toată viaţa asta îmi trezea melancolie.. şi nu mi-am putut opri lacrimile.

pe scurt, emoţii.

acum vă las cu nişte fotografii. şi un cântec care spun mai multe decât mine.

7 răspunsuri to “Am fost la Mediaş Cetate Seculară / Ziua 1”

  1. Eva Dee Decembrie 2, 2011 la 8:56 pm #

    a fost într-adevăr frumos și emoționant.
    “cântă cu ei!” – și am cântat!

  2. C.L.M. Decembrie 2, 2011 la 10:49 pm #

    aaaau:D auuuu :X ce poze:D

  3. BibbyEllen Decembrie 2, 2011 la 11:43 pm #

    Am un talent nemaipomenit în a rata activităţile super din oraşul ăsta… Şi-aşa-s puţine… Mulţumim pentru poze! :*

  4. Anna. Decembrie 3, 2011 la 8:13 am #

    place noul blog!:D

  5. julie Decembrie 3, 2011 la 9:36 am #

    @ Eva, da . a fost!
    @ CLM, mersiii >:D<
    @ Bibby, azi e festivitatea de premiere. 😀 de la 6.
    @ Anna, ma bucur!

  6. Bia. Decembrie 3, 2011 la 9:39 am #

    Vai, dar ce-mi place mie muzica folk 8->
    Chiar ca ne vom distra pe cinste cand vii la Cluj :)) :-„

Lasă un răspuns

