Leapşa de la Bia.

1 Dec

Mulţumesc mult  Bia ! Acum să trec la treabă…

Cel mai de preț lucru: biblioteca mea
Când sunt supărată: mănânc ciocolată
Cand vreau să mă relaxez: mă plimb
Locul unde aș trăi: undeva la mare
Cea mai fericită am fost: când am început să mă cunosc
Nu spun nu propunerii : nu prea spun nu
Ma feresc de : singurătate
Am emoții: tot timpul.
Regret că:  nu regret.
Nu aș renunța niciodată la : mine.
Cei mai buni prieteni : cei care-mi sunt aproape, la bine şi rău
Mă enervez când : văd exces de ipocrizie
O zi perfectă : cu mult soare.
Ce te motivează să scrii pe blog? multitudinea de lucruri care mă înconjoară
Cum reacționezi la comentarile negative? Nu prea reacţionez.
Cum te-a schimbat pe tine blogul ? m-a făcut mai deschisă, comunicativă.
Sau alte persone care le-ai cunoscut in blogosferă? da.
Cine te-a influențat să faci blogul ? nimeni.
Placi pe cineva ?  aproape pe toată lumea.

4 răspunsuri to “Leapşa de la Bia.”

  1. C.L.M. Decembrie 1, 2011 la 2:20 pm #

    :> pe mine nu ma placi:)) pe mine ma iubesti:D Stiu eu:X:))

  2. Mistocareala Decembrie 1, 2011 la 2:32 pm #

    :> …. hehe

  3. julie Decembrie 1, 2011 la 2:45 pm #

    @ CLM, claaaar! >:D<

  4. C.L.M. Decembrie 3, 2011 la 5:18 pm #

    😀 iii 😀

Lasă un răspuns

