Cum mi-am petrecut Ziua Naţională

1 Dec

exces de patriotism. din toate părţile. poze cu drapelul, melodii patriotice, mesaje de „La mulţi ani”.  într-un cuvânt, ipocrizie. în cea mai mare parte.

asta pentru că nu suntem capabil să ne iubim ţara în oricare altă zi. avem nevoie de o zi specială pentru a ne da seama că românii sunt deştepţi, ca în România există valori de care uităm în zilele vieţii noastre cotidiene, valori pe care le punem în aceeaşi oală cu cei care ne conduc, cu cei nedrepţi, cu cei care aduc un renume negativ ţării noastre.

despre 1 decembrie, cam atât.

despre mine ?

eu mi-am petrecut ziua exprimându-mi solidaritatea faţă de oamenii care trăiesc cu HIV/SIDA, pentru ca ei să poată avea o viaţă fără stigmatizare şi discriminare. pentru ca 1 decembrie este Ziua Internaţională de luptă împotriva HIV/SIDA.  aşa că m-am întâlnit cu prietenii de la  Fundaţia „Andreea” din Mediaş şi cu alte N minunate persoane din oraşul meu şi am aprins lumânări. multe. pentru toţi cei care şi-au pierdut viaţa din cauza acestui virus. mă bucur atât de mult că am revăzut persoane de care îmi era dor şi am mai schimbat nişte vorbe pline de sentimente sincere. vă mulţumesc!

2 răspunsuri to “Cum mi-am petrecut Ziua Naţională”

  1. Mircea Hodarnau Decembrie 1, 2011 la 7:18 pm #

    Foarte bine ai facut.

  2. Bia. Decembrie 2, 2011 la 5:44 pm #

    De 1 Decembrie ar trebui sa ne aratam iubirea pentru Tara in sine, nu pentru locuitorii ei. Cel putin asa vad eu lucrurile. Eu nu iubesc romanii, iubesc Romania. 🙂 Si pot si sa ii arat in fiecare zi plin simplul fapt ca nu arunc mizerie pe jos 😛 E un exemplu.
    Oricum, frumos lucru ai facut. 🙂 Mi-ar placea sa am si eu astfel de evenimente in oras. 🙂

Lasă un răspuns

