Imposibila matematică!

29 Noi

 

da e fainăăă! matematica e faină. deşi e un chin pentru clasa a XII-a. e greu, da’ ne adaptăm.  cică devenim mai raţionali din cauza matematicii. mno, probabil. nu-s foarte sigură de treaba asta, că după aproape 4 ani de matematică intensiv, eu visez şi cu ochii deschişi.

pun pariu că mulţi dintre noi se întreabă „ce mama naibii fac cu integralele după Bac ? ” şi totuşi, integralele-s partea faină. probabil nu faci mare brânză, dar atâta timp cât matematica a făcut un hobby din a ne stresa, nu avem ce face.

personal, recunosc. matematica uneori mă inspiră.  se poate vedea şi în Matematica sufletului .

şi mai e melodia de la Taxi…

şi un citat „Femeia e ca matematica, pur şi simplu nu poate fi contrazisă.”

astea-s gânduri înainte de simularea la mate de mâine.  acum mă întorc la izomorfismele mele.

18 răspunsuri to “Imposibila matematică!”

  1. nordelai Noiembrie 29, 2011 la 10:59 am #

    si „fericirea” femeii in dormitor e ca examenul vostru de maine… simulare!

  2. Pascu Adrian Noiembrie 29, 2011 la 11:07 am #

    In clasa a 8-a nu prea stiam ce vreau, si am optat pentru prima clasa care era de mate-info…dupa un an, sictirit de matematica, am dat vreo doua diferente la romana si la desen parca si m-am dus unde imi era locul de la inceput – la filologie! 😀
    Nu am avut placerea sa ma intalnesc cu integrale sau alte chestiuni, nu am avut rabdare si le-am lasat pentru altii 😛

    PS: melodia celor de la Taxi este superba! ;;) „Iubirea noastra e o ecuatie incompatibila…” 🙂

  3. julie Noiembrie 29, 2011 la 11:13 am #

    @ nordelai , what`s the point? :))
    @ Pascu Adrian, asa am ales si eu in a8-a, dar nu m-am mai trasferat. Asa ca am ramas cu povara matematicii pana acum. trista varianta.

    • nordelai Noiembrie 29, 2011 la 12:41 pm #

      the point is the place were two lines meet… and when one of the lines is not straight, it’s pointless for the other one!

    • Pascu Adrian Noiembrie 30, 2011 la 9:06 pm #

      Unii m-au criticat ca am plecat, dar majoritatea m-au apreciat: cica am avut curaj! dar eu nu vedeam alta varianta. Directoarea era profa de romana si faceam cu ea la mate-info si nu voia sa imi aprobe transferul, si a zis ca ar trebui ca alti colegi sa se simta si sa plece, ca eu ma descurc. Nu ma descurcam eu grozav, dar eram pe la mijloc. Aveam 6 si 7 la materiile astea nasoale [mate, info(incepusem cu C++ din prima), chimie].
      Oricum, se stie ca pentru un viitor mai bun este recomandat sa faci mate-info pentru ca sunt mai multe oportunitati.
      Iti urez succes, si nu-ti fie teama sa faci ce-ti place!

  4. Flyerboy Noiembrie 29, 2011 la 11:18 am #

    Melodia de la taxi e superba :X. Cat despre mate …not a big fan ( at all) :))

  5. Chim Noiembrie 29, 2011 la 11:29 am #

    deci eu dupa 4 ani inca nu stiu ce caut la mate-info, jur!
    dar lasa, suntem fete destepte, ne descurcam >:D<

  6. julie Noiembrie 29, 2011 la 11:38 am #

    @ Flyerboy, ihihi. nici eu, dar musai ca de voie buna!
    @ Chim, sweetie, clar. ne descurcam >:D<

  7. C.L.M. Noiembrie 29, 2011 la 2:21 pm #

    Aoleuuu ce de probleme am avut si eu cu matematica;)) si am fost si mate-info :)) iar acum sunt la Drept =)) bine ca am scapat!:D

    Hmm, observ ca postezi mai des ca inainte:D Sau mi se pare?:D

  8. julie Noiembrie 29, 2011 la 2:47 pm #

    C.L.M , nu, nu ti se pare.
    ti-am spus ca vor fi schimbari. :*

  9. Mistocareala Noiembrie 29, 2011 la 5:12 pm #

    Mult succes la simulare … Seara faina >:D<

  10. julie Noiembrie 29, 2011 la 5:14 pm #

    mersi fain! la fel >:D<

  11. ROx. Noiembrie 29, 2011 la 6:35 pm #

    OO da,Succes la simulare,si eu sunt la mate intensiv,si azi am avut test la mate,si sincer nu cred ca exista zi in care sa nu se gaseasca cinevala mate, sau sa aduca cel putin odata vorba despre asta @-).Nu pot spune nici ca e preferata mea ,dar nici ca imi displace. :]] >;d<

  12. mmada Noiembrie 30, 2011 la 5:29 pm #

    Julie, amiga… ai stiut la simulare?

    PS. Nici eu nu stiu ce caut la mate infoX_X

  13. BibbyEllen Noiembrie 30, 2011 la 5:49 pm #

    Matematica e o piesă importantă pentru mine în creaţii. Principiile acelea zdravene pot fi dezvoltate în rânduri sensibile. Anyway, ştii tu ce vreau să spun 😉

    Baftă cu… toate neamurile de testări care le ai! :*
    „Matematica este ceea ce începe, ca şi Nilul, în modestie şi se termină în magnific.”

  14. julie Noiembrie 30, 2011 la 6:10 pm #

    @mmada, da normal. :))
    @Bibby, matematica e fundamentala. indiferent de domeniu. 🙂

  15. C.L.M. Noiembrie 30, 2011 la 8:43 pm #

    da, da:D Schimbari care-mi plac:X

  16. Bia. Decembrie 1, 2011 la 8:04 am #

    Aproape 4 ani de mate-info… da… mie nu mi-a placut niciodata matematica, dar iata-ma aici. Adevarul este ca, de ce ti-e frica nu scapi.
    Oricum… de aceea ma duc la jurnalism. Sa uit cat face 2+2 🙂

Lasă un răspuns

