Dezvoltare

26 Noi

creştem, evoluăm.

şi pentru a spori evoluţia, facem schimbări.

am acţionat şi eu ca atare astfel că de azi sunt aici, pe WordPress.

sunt aceeaşi eu, poate puţin mai mare, acelaşi blog  despre cu şi pentru suflete.

doar ca un wordpress în loc de blogspot.

în ceea ce priveşte acomodarea, sper să se realizeze cât mai rapid, să-mi pot intra în ritm.

 

cam asta e.  pe final, mulţumiri. şi o melodie.

 

7 răspunsuri to “Dezvoltare”

  1. C.L.M. Noiembrie 26, 2011 la 2:12 pm #

    te-am pus deja in blogroll II :)) uitai sa te sterg din partea cealalta:*

  2. julie Noiembrie 26, 2011 la 2:22 pm #

    multumesc mult >:D< eu inca ma chinui cu wordpressul, dar cand reusesc sa fac un blogroll, vei fi acolo :*

  3. mmada Noiembrie 26, 2011 la 3:24 pm #

    Like Like!! Super! Unu doi te-ai mutat:D….eu as vrea mai mult sa ma mut pe un domeniu….oricum inca e in discutii:D daca chiar nu reusesc sa fac ce mi-am propus. probabil voi invata wordpressul.

    Felicitari pentru, schimbare, pentru evolutie!!

  4. julie Noiembrie 26, 2011 la 5:24 pm #

    mersi mmadaaaa >:D<

  5. Cristina Jianu Noiembrie 26, 2011 la 6:36 pm #

    sper ca tot „noul” sa fie spre bine. pupici….

  6. Chim Noiembrie 27, 2011 la 11:10 am #

    new is gooooood >:D< :*

  7. julie Noiembrie 27, 2011 la 11:42 am #

    Chim, always sweetie :*

Lasă un răspuns

