Mentorship vs. Blog Awards

25 Noi

am fost, am văzut, mi-a plăcut.
mai vreau.
mi-am întâlnit prietenii din blogosfera urbei noastre dar şi cu ChinezuTudor PopaMihai Negrea şi toată componenţa Dream Team.
în urma discuţiilor am ajuns să-mi pun nişte întrebări în ceea ce priveşte inimioarele mele colorate.
aşa că în următoarea perioadă vor apărea nişte schimbări, sper eu benefice!

so, stay tunned.

4 răspunsuri to “Mentorship vs. Blog Awards”

  1. fatacareaduceploaia Noiembrie 25, 2011 la 7:14 pm #

    CE FAIN:x.Vrem poze:)

  2. julie Noiembrie 25, 2011 la 7:24 pm #

    ma crezi ca nu am facut nicio poza?? :))

  3. BibbyEllen Noiembrie 26, 2011 la 10:43 am #

    Ah, şi eu sunt curioasă… „:>

  4. C.L.M. Noiembrie 26, 2011 la 10:44 am #

    😀 Abia astept:>

Lasă un răspuns

