fără titlu.

1 Oct

investiţii. temporale, emoţionale, sentimentale… mai sunt?
oricum, toate pentru tine.
bucăţi de suflet pierdute într-o ploaie rece cu speranţa norilor care vor trece deasupra ta.
şi probabil dintr-o pură coincidenţă sufletul meu va cădea sub formă de lacrimi ale cerului peste zâmbetul tău.

şi da e toamnă, şi va ploua din ce în ce mai des.
şi speri să râzi.

încep să pierd noţiunea timpului, să-mi calculez secundele în funcţie de respiraţia ta.
ritmul tău cardiac e cea mai dulce simfonie.m-aş putea pierde.
mă faci să-mi fie dor de ceva ce nu am avut niciodată. încă.
acum dormi, ne întâlnim în vis.

Ps. Mi-e dor de Cătălina.

pentru un Tu superior tuturor entităţilor aparţinătoare persoanei a II-a singular. 

6 răspunsuri to “fără titlu.”

  1. Eva Dee Octombrie 1, 2011 la 5:21 pm #

    crezi ca merita cu adevarat toate aceste investitii?sau merita sa`ti storci norii grei de ploaie inainte de furtuna?ai grija de inima ta!>:D< whatever, i'll be always by your side sweetheart!:*

  2. julie Octombrie 1, 2011 la 6:51 pm #

    da, merita. stii si tu despre ce e vorba, si merita. >:D< i know darling :*

  3. Rappa_ru' Octombrie 1, 2011 la 7:06 pm #

    Artistic my friend. Un weekend cat mai placut ! >:D<

  4. C.L.M. Octombrie 2, 2011 la 12:26 pm #

    Toamna asta :> Ce frumoasa e postare! >:D<

  5. Chim =D Octombrie 6, 2011 la 7:46 pm #

    nu ştiu de ce m-am gândit la melodia lui Florin Chilian când am citit "oricum, toate pentru tine.". cred că zice acolo ceva gen "pentru tine toateee..".Genial, oricum.

  6. Bia. Octombrie 9, 2011 la 2:36 pm #

    uneori, dam tot ce avem pentru altii. Si ramanem goi… fara macar un multumesc.

Lasă un răspuns

