nimicul e ceea ce gândesc pietrele.

5 Sep

începutul firesc al degradării.
de ce?
simt nevoia să mă detaşez de ura asta care nu-mi aparţine. să evadez din propria neputinţă şi să încep să le spun oamenilor ce vor să audă…
am învăţat definiţia ipocriziei şi mă tem. pentru că am aflat că e mult mai dureroasă decât minciuna.

în rest, nu mai am nimic de zis. sunt redusă la o tăcere care mă doare.
deşi ceva din mine urlă. o dorinţă oarbă.
un gând fugar care nu vrea altceva decât să plece. şi să mă ia cu el.
o forţă superioară timpului care să mă plaseze într-un plan exterior.

oare cum se văd oamenii de sus ?
şi Dumnezeu ce face când se plictiseşte ?
şi de ce pe faţa ta nu scrie „Atenţie, sunt ipocrit!” ? şi totuşi, de ce?

nu mai rezist. acum plec. nu ştiu când mă întorc.
eşti doar o bucata neînsufleţită de carne vie, rar umblătoare cu gânduri seci şi goale.
nu-ţi voi lipsi.

astăzi fără poză. şi fără melodie.

6 răspunsuri to “nimicul e ceea ce gândesc pietrele.”

  1. Ioanide Septembrie 5, 2011 la 11:07 am #

    Pietrele sunt oamenii, asa este ?

  2. julie Septembrie 5, 2011 la 11:07 am #

    metaforic vorbind, da. unii oameni.

  3. Rebeca C. Septembrie 5, 2011 la 2:34 pm #

    Juliiiiiii![-(Jur că te bat, nu mai eu am voie să fiu în starea asta:(( ŞI NU POT IEŞŞiiiii!SCrii sublim dar e prea trist. Sper să-ţi revii>:D<

  4. creve Septembrie 6, 2011 la 6:30 am #

    Dumnezeu nu se plictisește 😀 Are altele de făcut, cum ar fi să aibă grijă de noi 😛

  5. C.L.M. Septembrie 11, 2011 la 12:03 pm #

    Oamenii sunt de piatra, unii mai bine zis, pe altii ii mai urnesti din loc, dar cu greu….>:D< c'mon nu-mi place cand esti asa, fara poza, fara melodie, uhmmm!Come here>:D<

  6. Bia. Septembrie 14, 2011 la 1:19 pm #

    nu e nevoie sa scrie "sunt ipocrit" fiindca… pana la urma, toti suntem… 🙂

Lasă un răspuns

