your call

21 Iun

bună seara, dragule.

cum ţi-a fost ziua ? ahm da, ştiu. o zi luuuungă şi nu foarte uşoară.

hai aici. ştii, poate nu ţi-am mai spus până acum, dar mi-e dor.
şi poate e prea devreme să devin sentimentală, dar mi-e dor.

ştii tu oare cât de bine se contopeşte cartilajul nasului meu cu obrazul tău drept când te sărut ?





încerc să fiu bine.
deşi mă simt uneori ciudat. mă încearcă un amalgam de senzaţii şi sentimente, de care îmi era dor.

Ps. ştiu că e greu cu mine. but take it easy….

11 răspunsuri to “your call”

  1. Bia. Iunie 21, 2011 la 8:26 pm #

    Oare de ce exact asa ma simt si eu?

  2. C.L.M. Iunie 21, 2011 la 8:36 pm #

    Sa ti fie dor e firesc 🙂 Si e normal >:D< asa e iubirea >:D< cand iti este dor iubesti :)KisseZ:X

  3. julie Iunie 21, 2011 la 8:39 pm #

    @ Bia.. nu stiu, dar eu momentan sunt dowwwwwn. @ CLM.. nu ma indoiesc.. >:D<

  4. Bia. Iunie 21, 2011 la 8:46 pm #

    i'm falling down down down..mda… cam asa ceva. 😐 Imi vine sa ma rup in bucatele si sa astept sa vina cineva sa ma adune. 8-|

  5. julie Iunie 21, 2011 la 8:57 pm #

    daca esti sigura ca va veni cineva sa te adune, fa-o, dar daca nu… :-<

  6. creve Iunie 21, 2011 la 9:41 pm #

    Îmi plac la nebunie postările astea așa romantice 😀

  7. Rappa_ru' Iunie 21, 2011 la 11:43 pm #

    Foarte sweet. Ai grija cu amalgamul de sentimente ca sunt periculoase pe termen scurt. Iti urez sa ai multa liniste sufleteasca !>:D<

  8. Iris Iunie 22, 2011 la 10:32 am #

    Imi aminteste de.."Buna seara, iubite..te`astept ca si cand… numai dragostea noastra ar fi pe pamant!..":-<trage`ti sufletul..o sa va revedeti si dorul va fi alinat..da!>:D<

  9. Anonymous Iunie 23, 2011 la 1:44 pm #

    :)this is the song from me:Di send it to you to make you cry…it's beautiful…and you said you've wished a song like this:D…

  10. julie Iunie 23, 2011 la 2:16 pm #

    @ Anonim, ai noroc ca te-am recunoscut.. si da, mersi inca o data 😀

  11. hain Iulie 1, 2011 la 11:28 am #

    geniala treaba asta a ta "ştii tu oare cât de bine se contopeşte cartilajul nasului meu cu obrazul tău drept când te sărut ?"

Lasă un răspuns

