My lucky seventeen.

18 Iun

wow wow wow. 
stop. 
spune-mi că nu visez… ,,nu visezi.” 
bun. 


bună dimineaţa, dragul meu.
nu vreau să intru direct în metafore şi altele, ştiu că nu te pasionează, aşa că voi fi directă. cred.

sper.

încep să devin dependentă de cafeaua de dimineaţă. e dulce-amăruie.
seamană cu tine.

până acum, era doar amăruie. ai dreptul să spui nimic. şi sper că nu i-ai facut ceva cafelei mele.

deşi da, recunosc. atunci când râzi, e mai dulce.
mult mai dulce.

de data asta nu am să mă mai tem, aşa că râzi.
pentru că asta nu e cea mai fericită dimineaţă din existenţa mea, te rog să râzi.
astfel, amestecul din cana mea cu urşuleţi polari va fi mult mai dulce.
iar ziua mea va fi perfectă.

din cauza ta!

9 răspunsuri to “My lucky seventeen.”

  1. Rebeca C. Iunie 18, 2011 la 8:52 am #

    auuu:x doamne!!! cat de frumos!8->

  2. Rappa_ru' Iunie 18, 2011 la 11:38 am #

    Buna cafeaua de dimineata, iar postul tau foarte artistic. Un weekend minunat Julie !

  3. Chim =D Iunie 19, 2011 la 8:50 am #

    tocmai savurez un frappe. m-ai facut sa zambesc ! 🙂

  4. Christina Iunie 19, 2011 la 9:02 am #

    Foarte frumos.

  5. C.L.M. Iunie 19, 2011 la 1:39 pm #

    Offffff:) ce draguuuut :)Kissez

  6. TED Iunie 20, 2011 la 5:14 pm #

    cana mea-i cu Bigg Ben. sunt mai tare.

  7. Rocs Iunie 20, 2011 la 7:20 pm #

    deeeci da. cred ca incep sa cunossssc si eu senimentuuul 😡

  8. Specii de oameni Iunie 22, 2011 la 12:20 pm #

    http://blog.meki.ro/ Am lansat concursul! 😀 Pentru confirmare astept sa ma contactezi pe email blogprogress10@gmail.com Apoi iti voi da un ghid cu mai multe detalii

  9. Rucsi Iunie 19, 2012 la 8:20 pm #

    frumos <3.
    p.s. succes la BAC :*

Lasă un răspuns

