(Nu) ai dreptul…

21 Mai

(nu) ai dreptul să mori. nu pentru mine. nu azi, nici mâine..
pentru că adn-ul tău e în hipoderma mea..

(nu) ai dreptul să mă judeci..
pentru că toate zâmbetele mele sunt false fără tine..

(nu) ai dreptul să dispari fără urmă..
pentru ca apoi să te întorci în nopţile mele plânse..

(nu) ai dreptul să renunţi..
pentru că atunci mor eu.. iar dacă mor, mori şi tu.

ai dreptul să FII! să trăieşti, să-mi curgi prin vene, să-mi promiţi că trece…

,,nu te grăbi să pleci..în joc e viaţa noastră… „

6 răspunsuri to “(Nu) ai dreptul…”

  1. creve Mai 21, 2011 la 1:10 pm #

    Îmi plac gândurile tale. Îmi place stilul tău 🙂

  2. Chim =D Mai 21, 2011 la 2:41 pm #

    Wow, superb. Defapt e superbă şi postarea asta, şi cea anterioară. 😀

  3. iulie Mai 25, 2011 la 6:53 pm #

    pentru că toate zâmbetele mele sunt false fără tine..si pentru ca toate zambetele lui sunt false fara ea ..

  4. Giuliii♥ Mai 26, 2011 la 4:52 pm #

    Wow,mirific :).

  5. Christina Mai 29, 2011 la 10:02 am #

    Perfect.

  6. Bianca Dobrescu Mai 31, 2011 la 10:04 am #

    Super, Julie!:)

Lasă un răspuns

