Puterea cuvintelor…

11 Apr

Acest filmulet ilustreaza puterea cuvintelor de a schimba mesajul tau si efectul asupra societatii. E important sa stii ce trebuie sa spui, dar conteaza si felul in care o spui. Si pentru a alege cuvintele potrivite intr-un anumit context  nu trebuie sa fii poet.

6 răspunsuri to “Puterea cuvintelor…”

  1. creve Aprilie 12, 2011 la 6:35 am #

    Superb. Asta mi-a adus aminte de o melodie cântată de un pianist orb din naștere. Melodia se numește ”If They Could See You Through My Eyes” – Gordon Mote. Poți căuta pe youtube.

  2. Chim =D Aprilie 12, 2011 la 10:11 am #

    Frumos! Nu stiu de ce, dar chestiile astea ma emotioneaza la maxim…

  3. Sonya Aprilie 13, 2011 la 3:55 pm #

    that;s really sad 😦 dar e maxim facut videoclipul si ideea.

  4. Popescu Alexandru Aprilie 13, 2011 la 4:47 pm #

    Desi este trist cazul abordat, mesajul este genial… merita atentia noastra absoluta. Voi prelua articolul. Sper ca este okay. 🙂 Felicitarile mele pentru blog si postari! 😉

  5. Christina Aprilie 14, 2011 la 5:14 pm #

    Fara cuvinte..

  6. Anca (tort.personalizat) Mai 8, 2011 la 7:10 pm #

    Frumos filmuletul! Imi pare rau ca n-am mai intrat de mult. Acum constat ce am pierdut!

Lasă un răspuns

