La multi ani julie! 2 ani.

15 Feb

2 ani au trecut de când am scris prima dată pe acest blog. anul trecut promiteam să scriu doar despre fericire.
într-un an am realizat că şi tristeţea face parte din noi. şi merită uneori răsfăţată cu metafore.
poate că ar trebui să scriu mai des. sau poate nu. 🙂
aşa cum am facut-o şi anul trecut ţin să le mulţumesc tuturor celor care mai citesc câte ceva pe aici. sper că ceea ce citiţi vă bucură retinele. dacă nu o face, vă rog să mă anunţaţi. accept critica constructivă.

Ps. This is freedom. And happiness.  And …

6 răspunsuri to “La multi ani julie! 2 ani.”

  1. Adriella Februarie 15, 2011 la 6:41 pm #

    Da normal ca ne bucura retinele. Se poate altfel? :XSi, sa faci asta in continuare, inca multi multi ani. Macar in studentie 😀 La multi ani, Scumpo! :*

  2. Gabriela Ilie Februarie 15, 2011 la 7:46 pm #

    La cât mai multe postări! >:d<

  3. Alexandra Februarie 16, 2011 la 9:25 am #

    La multi ani tuuu >:D<

  4. daninho Februarie 16, 2011 la 10:23 am #

    multi inainte 🙂

  5. Paul Pokorny Februarie 18, 2011 la 9:22 am #

    Ciao, te-ar interesa sa participi la un concurs pentru bloggeri? Castigatorii au premii in bani, iar toti participantii primesc promovare. Detalii aici: http://www.cecacat.com/2011/02/concurs-pentru-bloggeri-scrie-un-review.html?m=0

  6. Rappa_ru' Februarie 18, 2011 la 8:03 pm #

    La multi ani, multe posturi si toate cele bune autoarei, care este o persoana speciala:). Sa ne recitim cu placere, ca intotdeauna si by the way, melodia e geniala:). La multi ani Julie si Julie:)

Lasă un răspuns

