Tu.

3 Feb

Tu, Dorian Gray  al existenţei mele. Perfectul imperfecţiunii mele.
Tu, cu un zâmbet uneşti miliarde de celule creându-mă de fiecare dată.
Tu creezi ţesuturi şi viscere.
Tu întipăreşti cu cerneală permanentă în miocardul meu cuvintele „ai grijă de mine,iubito”, într-un miez de noapte
Tu, cu tot ce eşti şi însemni creezi în mine arta. 


Dar ştii Tu oare că cu fiecare sistolă inima mea îţi rosteşte numele ?
Dar ştiiTu oare  vreau să-mi amintesc trecutul tău ?
Dar ştii Tu oare că ţi-aş da trecutul meu, să nu te mai doară ?
Dar ştii Tu oare că amprentele mele sunt cicatricile tale ?
Dar ştii Tu oare că am grijă de tine prin stele ?

Îţi promit că într-o lume a profanului, eu voi fi templul tău.
7 răspunsuri to “Tu.”

  1. ioana Februarie 3, 2011 la 5:53 pm #

    si traducerea pentru oameni mai putin poetici nimica pauza?=))) uff:( me sad:(

  2. julie Februarie 3, 2011 la 5:54 pm #

    draga, cu tine in particular. lectii de romantism. >:D< ar fi un chin pentru tine. :))

  3. ioana Februarie 3, 2011 la 5:56 pm #

    ooooo da:> =)) lectii de romantism veciii!!!

  4. Geanina Pop Februarie 3, 2011 la 6:12 pm #

    like like liiiiiike 😀

  5. GreenSky Februarie 5, 2011 la 12:13 pm #

    E din Portretul lui Dorian Gray ,nu?:D

  6. julie Februarie 5, 2011 la 12:37 pm #

    nu. e scrisa de mine. fac doar referire de la Dorian Gray. 🙂

  7. GreenSky Februarie 5, 2011 la 1:09 pm #

    ohh.. scuze!Am auzit foarte multe despre cartea aia si nah..Mi-am propus si eu sa o citesc! ♥

Lasă un răspuns

