Cum mi-am petrecut sfarsitul anului..

1 Ian

inconjurata de prieteni dragi. si foarte dragi. si cel mai drag.  intr-o rochie rosie. asortata cu camasa lui.

sa vorbim de inceputuri ?  la ce e bun, cand prin sange-mi curge un nou drog. si nu, nu e tequila.
simt celule din mine, desprinzandu-se.  dar tu, tu le prinzi. si le pastrezi pentru tine.

hai sa visam…

–––––––––––––––––––––-

update!!  am visat.

3 răspunsuri to “Cum mi-am petrecut sfarsitul anului..”

  1. frmshk Ianuarie 3, 2011 la 6:09 pm #

    Sfarsitul a fost, de fapt, doar un nou inceput, nu? Pai sa fie inceputul unui zbor minunat in doi… Numai bine, blogul tau chiar respira feminitate!

  2. Diana Ianuarie 9, 2011 la 3:47 pm #

    Oameni dragi… :)Doar atât trebuie pentru începuturi frumoase.

  3. julie Ianuarie 13, 2011 la 3:27 pm #

    @ Anonimul care nu mai e pentru ca merita delete, nu stiu cine te pune sa iti exprimi parerea daca te chinuie prea tare inteligenta…chiar nu stiu.

Lasă un răspuns

