17,infinit.

2 Noi

1.11.2010. din nou, întineresc. şi ce-aş putea spune? e un 7 in loc de 6.  şi ceva mai mult…

mulţumesc tuturor celor care au fost alături de mine. mulţumesc tuturor celor care şi-au amintit… şi nu numai.

în sfârşit, a fost o zi frumoasă.

ps. ar fi atât de multe de spus. despre ziua de ieri şi despre weekend-uk trecut….dar azi nu.

vama. şi eu. şi tu! restul… 

7 răspunsuri to “17,infinit.”

  1. Dan-Radu Simion Noiembrie 4, 2010 la 5:16 pm #

    Noi!:*

  2. Anonymous Noiembrie 4, 2010 la 7:01 pm #

    restul….asta ce sa insemne?

  3. asbb Noiembrie 5, 2010 la 5:17 pm #

    multumesc :dscz da nu am apucat sa intru si abia azi am vaz com .La Multi Ani ! 🙂 >:D<

  4. Ghidush Noiembrie 9, 2010 la 11:10 am #

    omg:|ma simt atât de prost că am uitat de ziua ta şi nici măcar un telefon nu am putut să-ţi dau :(saptămâna trecută am fost să lucrez la baia-mare, unde am stat ceva timp iar când m-am întors am dormit vreo 2 zile..nu vreau să mă scuz prea mult pentru că oricum sunt in pom..la mulţi ani juliee, tot ce-ţi doreşti şi fie ca şi cea mai mica dorinţă să ţi se-ndeplinească. :xte iubesc prieten drag şi-mi pare rău..>:D<

  5. cypy Noiembrie 10, 2010 la 9:42 pm #

    Buna, imi place blogul tau, daca te intereseaza un link exchange intra pe http://pegas-motorizat.blogspot.com/

  6. Denisa Noiembrie 13, 2010 la 7:38 pm #

    …:::Buna::…Te invit sa dai o tura blogului meu avand o noua infatisare schimbata , te astept !

  7. Rappa_ru' Noiembrie 14, 2010 la 1:52 pm #

    Stiu ca ti-am mai urat o data, dar pe aici nu am mai tercut de o vreme, asa ca sa fii sanatoasa, fericita si iubita:)…salutari de la un old friend:)

Lasă un răspuns

