Ziua animalelor.

4 Oct
In fiecare an, la 4 octombrie este sărbătorită Ziua Internaţională a Animalelor, instituţia de Organizaţia Internaţională pentru Protecţia Animalelor în 1931, în memoria Sfîntul Francisc de Assisi (1182-1226), întemeietorul Ordinului Franciscan şi protectorul animalelor. 🙂


Animalele sunt prieteni foarte agreabili – nu pun întrebări, nu aduc niciun fel de critici. 


În Bucureşti, la aceasta ora a început strîngerea semnăturilor pentru petiţia „Oameni pentru animale”.  De asemenea, pentru a marca aceasta zi, Fundaţia pentru protecţia animalelor Vier Pfoten organizează, miercuri, un manifest împotriva violenţei fata de animale – „Poarta Alb pentru Animale”.   

Eu voi purta alb miercuri, tu ? 🙂  
9 răspunsuri to “Ziua animalelor.”

  1. kid4ever Octombrie 4, 2010 la 3:44 pm #

    nu stiam ca azi a fost ziua animalelor…am mai invatat ceva 😉 ms

  2. Anonymous Octombrie 4, 2010 la 8:29 pm #

    se poate un ecuson?

  3. julie Octombrie 5, 2010 la 6:12 am #

    ma gandesc ca se poate. 🙂

  4. Anonymous Octombrie 6, 2010 la 7:52 pm #

    A fost mediatizat? A stiut mass- media? Nici eu n-am stiut….Nu, n-am purtat alb. Dar cine ma cunoaste stie cum sunt!

  5. julie Octombrie 7, 2010 la 7:31 am #

    nu cred ca a fost mediatizat. nici nu ma mir. sunt lucruri mai "importante" in tara asta.

  6. Ghidush Octombrie 7, 2010 la 10:47 pm #

    m-am simţit când am citit titlul şi credeam că am uitat să sărbatoresc ceva..phiu..era vorba doar de javre.. kiddin' >:D<all my love julie

  7. julie Octombrie 8, 2010 la 6:42 am #

    vai amigo, cum ai putut? ce mai face cookie? ;;)parca asa ii ziceai..X_X

  8. Ghidush Octombrie 8, 2010 la 8:40 am #

    :Dface bine, pe zi ce trece mai ghiduş.:Pdacă tot a fost ziua animalelor, nu ai salvat şi tu un cuţu ? :">

  9. julie Octombrie 8, 2010 la 10:40 am #

    n-am salvat, ca doar am unu acasa :))) nu mai am unde s amai pun inca unu.

Lasă un răspuns

