Costinesti.

28 Aug

Si m-am intors. Dupa o saptamana de nesomn, distractie, soare si mare. Nu ar fi prea multe de povestit in afara faptului ca CFR-ul si-a cam batut joc de vietile noastre. Calatorie de 12 ore cu o intarziere de alte 2 ore. Dureros. Ar fi o discutie mult prea lunga despre amorteala si oboseala acumulata. Sa trecem la lucrurile placute.

„Mega Discoteca Tineretului” – acelasi playlist in fiecare seara. acelasi mix in fiecare seara, aceleasi voci penibile de mc. aceleasi chestii.
plaja – nisip plin de mucuri de tigara, paie si pahare de bere. deloc fin
mare – plina de pesti mici si urati care iti provoaca greata.
in afara de un rasarit innorat, o plimbare pe faleza, niste poze minunate, prieteni la fel de minunati, dimineti pierdute pe plaja, mii de zambete, amintirea somnului de 10 ore, nimic nu a fost remarcabil.









7 răspunsuri to “Costinesti.”

  1. Alexandra Septembrie 2, 2010 la 7:28 am #

    ai un premiu cu leapsa de la mine 🙂

  2. Bibby-Ellen Septembrie 6, 2010 la 6:25 pm #

    Hi there! Ai primit un premiu de la mine. http://importantstuffsbybibby.blogspot.com/2010/09/premii-xd.html :*

  3. Ganduri de nisip si idei in valurile marii Septembrie 9, 2010 la 11:31 am #

    mi-e dor de maree .. :-<

  4. Rappa_ru' Septembrie 9, 2010 la 12:30 pm #

    Frumoase pozele:)…mi-e dor de mare….

  5. kid4ever Septembrie 10, 2010 la 4:02 pm #

    waw super poze 😀

  6. SunLoVeR Septembrie 15, 2010 la 1:19 pm #

    :X ador pozele! soarele, marea si cerul. asta e tot ce-mi trebuie pentru a trai viata!:X

  7. iuliutsa:) Octombrie 23, 2010 la 7:34 am #

    Minunatee fotografii .:)Si postarea.:*

Lasă un răspuns

