5 Aug

oxigenul aerului meu.

tu intretii viata mea. si arderea iubirii noastre… 

intoarce-te. si de data asta pentru totdeauna. 

imi place cum te joci cu ceasul meu biologic dupa bunul plac. tu esti eroul din razboiul vietii mele. 

detin cea mai ermetica inima. nu-ti face griji…am depozitat in cantitati mici si egale iubirea si visele tale. 

este momentul falimentului viselor noastre. ele incep sa devina realitate…chiar si cerul iti deseneaza zambetul. ce frumos e.

ps. imi place sa ma hranesc cu clipele tale si sa-mi potolesc setea de iubirea ta.  

8 răspunsuri to “”

  1. Radu Simion August 5, 2010 la 3:22 pm #

    te iubesc si o sa te iubesc mereu Puiule! o postare minunata!:*:*:*:*:*:*

  2. kid4ever August 6, 2010 la 7:10 am #

    romantic girl :X imi place mult ce ti-a iesit

  3. Bibby-Ellen August 7, 2010 la 1:48 pm #

    Frumos blog! Şi aceasta e o postare fină xD.Hei! Am văzut că eşti din Mediaş…Tare! Pentru că şi eu sunt tot de-acolo, de-aici:)) Mă bucur c-am dat de blogul tău:) Baftă în continuare!

  4. Dave August 7, 2010 la 6:31 pm #

    welcome back to blogareală!frumoasa postare ;;)la mai multeee! >:D<

  5. julie August 7, 2010 la 7:06 pm #

    @ Bibby . ma bucur ca iti place. >:D< @ Dave . Mesi >:D< . da da..la mai multa inspiratie. O:)

  6. Maemi August 8, 2010 la 8:53 pm #

    romantic…foarte frumoas:X

  7. daninho August 9, 2010 la 2:29 pm #

    that's deeply 🙂

  8. şerban August 10, 2010 la 1:26 pm #

    nice

Lasă un răspuns

