Revenire?

29 Iul

printre plimbari dese la spital si in parc, printre iesiri nocturne,printre manuale de anatomie si caiete de chimie mai ascult si muzica…

de asemenea, imi cer scuze pentru lipsa mea…. [x_x] , dar momentan inspiratia mea e in  carantina. 

„What can I say, what can I do, this is who I am and I’m hurting you….”

6 răspunsuri to “Revenire?”

  1. Ghidush Iulie 29, 2010 la 1:07 pm #

    Dead by april.. metalcore :-satatea amintiri sumbre legate de melodia asta..in numele tuturor cititorilor tai, imbratisari calde si sarutari dulci pentru cea care va ramane omniprezenta vesnic in inimile noastre.Cheers

  2. julie Iulie 29, 2010 la 2:25 pm #

    Doamne iarta-l pe Ghidush. :*n-am murit inca amigo. si da, melodia e… 😦

  3. mata Iulie 29, 2010 la 4:03 pm #

    Această postare a fost eliminată de către un administrator de blog.

  4. Cristian "Rezza" Barbu Iulie 29, 2010 la 9:07 pm #

    asta e.. vara ne'a furat inspiratia:))te inteleg perfect ca n'ai mai postat nimic:)dar vreau macar un review la concertul lui Serj ;;)

  5. Emma Iulie 31, 2010 la 3:06 pm #

    chiar daca e trista melodia e ok:)parerea mea:D

  6. şerban August 4, 2010 la 1:41 pm #

    🙂 nice

Lasă un răspuns

